Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › e-handelskundtjänst som hej kom och hjälp mig
- Detta ämne har 11 svar, 7 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 8 månader sedan av Katrin Lundgren.
-
FörfattareInlägg
-
6 april, 2011 kl. 13:47 #95849Katrin LundgrenDeltagare
Beställde en Diskmaskin från tretti i fredags. den 4e fick Bring info att sändningen skulle komma. Jag har spårat sändningen och ser att den ser ut så här:
2011-04-06 15:12 Levererad/Utlämnad Stockholm
2011-04-06 11:41 Lastad på distributionsbil Lunda
2011-04-06 11:39 Ankomst omlastningsterminal Lunda
2011-04-04 10:03 Elektronisk förhandsinformation mottagenMed andra ord min diskmaskin är utlämnad till en annan kund i Stockholm. Jag kan till och med se signaturen på den som mottagit maskinen, men utlämnar den här.
Ringer tretti, som totalvägrar att erkänna att maskinen är utlämnad till kund. De säger att vi ska vänta ytterligare 4 dagar för att se om maskinen kommer fram för den är enligt dem på terminalen i Stockholm och inte utlämnad oavsett vad spårningen visar. Hon stenvägrar att erkänna att de har lämnat ut maskinen till någon annan TROTS att jag har signatur som bevisar det.
Totalt ohjälpsam i kundservicen. Om jag skötte mina kunder så här skulle jag inga alls ha. Hur f-n kan dessa ha fått årets e-handlare flera år i rad på pricerunnner????
Ngn som råkar ha kontakt med någon lite högre uppsatt på tretti som man kan maila och klaga hos? Känner mig som en mycket ilsken pissmyra just nu….
6 april, 2011 kl. 15:07 #121418MajsanDeltagareÄr det möjligtvis Annika som bytt arbetsgivare och numer aldrig får vara sjuk eller hemma med vård av barn?
6 april, 2011 kl. 15:20 #121419Katrin LundgrenDeltagare@Majsan 18066 wrote:
Är det möjligtvis Annika som bytt arbetsgivare och numer aldrig får vara sjuk eller hemma med vård av barn?
tror det snarare är tjejen i little britian ” computer says no”
6 april, 2011 kl. 16:55 #121424simpDeltagareKanske har du fått fel id till spårningen?
6 april, 2011 kl. 17:37 #121427Katrin LundgrenDeltagareMycket möjligt men varför då inte undersöka det och säga det? Varför bara hävda att det är inte utlämnat och säga att man inte tror på att vi förstår att läsa brings spårningsinfo. Det är att idiotförklara kunden! speciellt som kunden själv talar om att vi är mycket vana vid att lösa spårningslänkar eftersom vi själva är Ehandlare och jobbar med det dagligen….nej det var den utan tvekan sämsta kundservice jag någonsin varit med om. anledningen att jag la ut detta är för att jag ville ge er ett bra exempel på hur man inte ska bemöta kunder…
8 april, 2011 kl. 15:20 #121524Katrin LundgrenDeltagareoch här har vi den slutliga spårningen. Min diskmaskin är utlämnad två gånger, en gång i stockholm och en till mig…
2011-04-08 11:00 Levererad/Utlämnad Sundsvall
2011-04-08 10:35 Lastad på distributionsbil Sundsvall
2011-04-06 15:12 Levererad/Utlämnad Stockholm
2011-04-06 11:41 Lastad på distributionsbil Lunda
2011-04-06 11:39 Ankomst omlastningsterminal Lunda
2011-04-04 10:03 Elektronisk förhandsinformation mottagen8 april, 2011 kl. 16:11 #121527nmnDeltagareAha, det är så tretti kan ha de priserna, de spar in på frakten genom att skicka flera sändningar med samma sändningsnummer…
Vet någon hur man får Unifaun att göra det?
8 april, 2011 kl. 16:53 #121528Katrin LundgrenDeltagareInte en aning, men det är smått förvirrande för kunden och även för tretti själva kan jag meddela
8 april, 2011 kl. 17:51 #121529GregerADeltagareJag tror det är ett sätt att komma runt returrätten.
Inte kan du returnera något från Sundsvall när det är utlämnat i Stockholm … :rolleyes:
11 april, 2011 kl. 15:45 #121644fotofyndetDeltagare@Kodmyran 18067 wrote:
tror det snarare är tjejen i little britian ” computer says no”
haha den var bra, henne hade jag inte sett. Ett föredöme på kundtjänst.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.