Startsida › Forum › E-handelsforumet › Betalsystem › Dustin och Klarna..
- Detta ämne har 15 svar, 9 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 2 månader sedan av
Thomas THL.
-
FörfattareInlägg
-
27 november, 2011 kl. 15:57 #131090
Henke
DeltagarePrecis, att man väljer att outsourca innebär inte att man slipper undan ansvar mot kund.
27 november, 2011 kl. 16:40 #131092Andreas
Deltagare@Henke 28815 wrote:
Precis, att man väljer att outsourca innebär inte att man slipper undan ansvar mot kund.
Dustin kunde inte erbjuda ett allternativt sätt att betala fakturan då?
Det tycker jag att är rimligt att kräva och något jag föreslår för alla kunder som Klarna nekar åt mig.
28 november, 2011 kl. 10:03 #131129RollUp-Kungen
DeltagareTycker rimligt hade varit.
1. Varför går inte denna kredit igenom,, alltså ett svar
2. Kan vi hjälpa dig på annat sätt,, vill du handla kontant så kan jag
koppla ihop dig med Dustin igen som kan justera om ordern.Att bara säga nej och inte ställa lite följdfrågor är ju straffspark på att slippa göra ett avslut och när man har en kund på telefon får man ju inte missa avslutet anser jag… Ett nej på räntefritt innebär ju inte att kunden inte är intresserad….
28 november, 2011 kl. 14:04 #131168RollUp-Kungen
DeltagareFick precis telefonsamtal om att jag var en viktig kund:) och självklart var köpet ok. Snyggt jobbat… fel händer och det viktiga är hur man rättar till dem… undrar om detta forum var en bidragande faktor?
28 november, 2011 kl. 15:36 #131171Jimmy Ostrom
DeltagareGott jobbat!
@RollUp-Kungen 28898 wrote:
Fick precis telefonsamtal om att jag var en viktig kund:) och självklart var köpet ok. Snyggt jobbat… fel händer och det viktiga är hur man rättar till dem… undrar om detta forum var en bidragande faktor?
5 december, 2011 kl. 10:54 #131726Thomas THL
Deltagare@RollUp-Kungen 28898 wrote:
Fick precis telefonsamtal om att jag var en viktig kund:) och självklart var köpet ok. Snyggt jobbat… fel händer och det viktiga är hur man rättar till dem… undrar om detta forum var en bidragande faktor?
Inget att undra över, forumet är den enda anledningen till att du fick samtalet.
Trist för Svensson som får ett ”Computer says no” och inte får handla.
Ännu tråkigare för oss e-handlare som inte får sälja.Lite märkligt att du inte fick handla.
Du har väl blivit ”straffad” och fått betala extra avgifter för att du var sen?/Thomas
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.