Startsida › Forum › E-handelsforumet › Betalsystem › Dibs ur funktion?
- Detta ämne har 25 svar, 13 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 1 månad sedan av Runns.se.
-
FörfattareInlägg
-
7 november, 2012 kl. 19:40 #155151Patrik MullerDeltagare
Vi har nu lagt upp en enklare admin-sida under kvällen så att det ska gå att göra capture på transaktionerna. Imorgon kommer förhoppningsvis komma mer funktionalitet. Det nuvarande admin kommer återkomma så fort våra utvecklare trimmat frågorna som ställs i våra databaser.
Detta gäller ffa för de DIBS-kunder som använder Flexwin.
8 november, 2012 kl. 04:17 #155164LastbrygganDeltagare@Patrik Müller 55369 wrote:
Vi har nu lagt upp en enklare admin-sida under kvällen så att det ska gå att göra capture på transaktionerna. Imorgon kommer förhoppningsvis komma mer funktionalitet. Det nuvarande admin kommer återkomma så fort våra utvecklare trimmat frågorna som ställs i våra databaser.
Detta gäller ffa för de DIBS-kunder som använder Flexwin.
Var det en obekväm fråga jag ställde ang. månadsavgifen eller varför får jag inget svar på den vare sig i tråden eller på mejl?
8 november, 2012 kl. 07:38 #155165Patrik MullerDeltagareJag undersöker var ditt ärende är någonstans!
8 november, 2012 kl. 09:08 #155180RosahusetDeltagare@Patrik Müller 55369 wrote:
Vi har nu lagt upp en enklare admin-sida under kvällen så att det ska gå att göra capture på transaktionerna. Imorgon kommer förhoppningsvis komma mer funktionalitet. Det nuvarande admin kommer återkomma så fort våra utvecklare trimmat frågorna som ställs i våra databaser.
Detta gäller ffa för de DIBS-kunder som använder Flexwin.
Men hur går det då för oss som inte har ett transaktions id?
Vi kommer inte åt att debitera våra beställningar som vi redan skickat.
Och idag så har det gått 7 dagar.Kommer ni att skjuta upp alla betalningar tills ni fått igång systemet?
Eller riskerar vi att bli utan pengar?8 november, 2012 kl. 12:13 #155210Patrik MullerDeltagare@rosahuset: Ni kommer får tillgång till den funktionen under dagen. Håll koll på vår sida för driftstatus för närmare info!
@Lastbryggan: Jag kan se att ärendet har kommit in men inte blivit processat ännu. Du kommer få ett svar inom kort!13 november, 2012 kl. 10:39 #155485Runns.seDeltagareHej,
I samband med driftstörningarna i början på november har vi orsakad mycket extra arbete för dig som kund till oss på DIBS. Det är alltid vårt mål att ha så hög tillgänglighet som möjligt på våra tjänster, det har vi absolut inte haft i början på november och därför vill vi gärna erbjuda dig kompensation. Vi kommer tyvärr inte kunna täcka utebliven försäljning eller liknande förluster, men som ett litet plåster på såret tar vi bort din månadsavgift för december. Vi är fullt medvetna om att det säkert inte täcker dina förluster eller arbetet med att svara och hantera missnöjda kunder, men vi hoppas ändå att vi framöver skall få chansen att bekräfta att DIBS är rätt samarbetspartner för dig.
Mvh
Henrik Hansen
Försäljningschef, DIBS Sverige
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.