Startsida Forum E-handelsforumet Betalsystem Dibs ur funktion?

Visar 6 inlägg - 21 till 26 (av 26 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #155151
    Patrik Muller
    Deltagare

    Vi har nu lagt upp en enklare admin-sida under kvällen så att det ska gå att göra capture på transaktionerna. Imorgon kommer förhoppningsvis komma mer funktionalitet. Det nuvarande admin kommer återkomma så fort våra utvecklare trimmat frågorna som ställs i våra databaser.

    Detta gäller ffa för de DIBS-kunder som använder Flexwin.

    #155164
    Lastbryggan
    Deltagare

    @Patrik Müller 55369 wrote:

    Vi har nu lagt upp en enklare admin-sida under kvällen så att det ska gå att göra capture på transaktionerna. Imorgon kommer förhoppningsvis komma mer funktionalitet. Det nuvarande admin kommer återkomma så fort våra utvecklare trimmat frågorna som ställs i våra databaser.

    Detta gäller ffa för de DIBS-kunder som använder Flexwin.

    Var det en obekväm fråga jag ställde ang. månadsavgifen eller varför får jag inget svar på den vare sig i tråden eller på mejl?

    #155165
    Patrik Muller
    Deltagare

    Jag undersöker var ditt ärende är någonstans!

    #155180
    Rosahuset
    Deltagare

    @Patrik Müller 55369 wrote:

    Vi har nu lagt upp en enklare admin-sida under kvällen så att det ska gå att göra capture på transaktionerna. Imorgon kommer förhoppningsvis komma mer funktionalitet. Det nuvarande admin kommer återkomma så fort våra utvecklare trimmat frågorna som ställs i våra databaser.

    Detta gäller ffa för de DIBS-kunder som använder Flexwin.

    Men hur går det då för oss som inte har ett transaktions id?
    Vi kommer inte åt att debitera våra beställningar som vi redan skickat.
    Och idag så har det gått 7 dagar.

    Kommer ni att skjuta upp alla betalningar tills ni fått igång systemet?
    Eller riskerar vi att bli utan pengar?

    #155210
    Patrik Muller
    Deltagare

    @rosahuset: Ni kommer får tillgång till den funktionen under dagen. Håll koll på vår sida för driftstatus för närmare info!


    @Lastbryggan
    : Jag kan se att ärendet har kommit in men inte blivit processat ännu. Du kommer få ett svar inom kort!

    #155485
    Runns.se
    Deltagare

    Hej,

    I samband med driftstörningarna i början på november har vi orsakad mycket extra arbete för dig som kund till oss på DIBS. Det är alltid vårt mål att ha så hög tillgänglighet som möjligt på våra tjänster, det har vi absolut inte haft i början på november och därför vill vi gärna erbjuda dig kompensation. Vi kommer tyvärr inte kunna täcka utebliven försäljning eller liknande förluster, men som ett litet plåster på såret tar vi bort din månadsavgift för december. Vi är fullt medvetna om att det säkert inte täcker dina förluster eller arbetet med att svara och hantera missnöjda kunder, men vi hoppas ändå att vi framöver skall få chansen att bekräfta att DIBS är rätt samarbetspartner för dig.

    Mvh

    Henrik Hansen

    Försäljningschef, DIBS Sverige

Visar 6 inlägg - 21 till 26 (av 26 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.