Startsida › Forum › E-handelsforumet › Logistik › DHL multiship – Temporary disturbance
- Detta ämne har 13 svar, 8 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 6 månader sedan av Trogstam.
-
FörfattareInlägg
-
6 maj, 2013 kl. 12:04 #163729JoelDeltagare
@bslask 64450 wrote:
Problemet kvarstår dock att om man inte får ut fraktsedlarna så kan man inte skicka med paketen med DHL-bilen, det hände mig i torsdags
Ah det förstås!
7 maj, 2013 kl. 08:49 #163787TrogstamDeltagareHej,
Som ni märkte hade vi igår tekniska problem med vår tjänst. Vi är fullt medvetna om de problem som det orsakar er och ber självklart om ursäkt för detta. Vill du veta mer detaljer om vad som hände ber jag dig att ringa till vår support, telefon 08 – 729 88 50.
Gällande kommunikation förstår vi att det är viktigt för er att veta vad som händer. Vi kommunicerade enligt en etablerad kommunikationsplan som vi nu kommer att se över för att se om den kan förbättras.
/ Karin Trogstam, Memnon Networks
21 maj, 2013 kl. 07:22 #164272Thomas THLDeltagareHmm, ”enligt en etablerad kommunikationsplan”?
Vad är detta? Att ni skriver ut på hemsidan att det ligger nere?
Vad är ”enligt en etablerad kommunikationsplan”?
Jag fick då inget meddelande.22 maj, 2013 kl. 07:35 #164335TrogstamDeltagareHej Thomas,
Kommunikationsplanen är tänkt att kommunicera till så många av våra användare som möjligt vid problem, utan att för den delen ”mailbomba”. Uppenbarligen har vi brustit i att lyckas nå ut med budskapet tillräckligt bra och det är därför vi nu ser över hur vi kan förbättra våra processer.
Jag hoppas att du kommer att se en märkbar förbättring i vår kommunikation om det mot förmodan uppstår problem i tjänsten.
Vänlig hälsning,
Karin Trogstam -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.