Startsida › Forum › E-handelsforumet › Logistik › DHL ligg-tid på servicepoint ändrat från 14 till 7 dagar
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast för 5 månader, 4 veckor sedan av Flaskhalsen2.
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
-
FörfattareInlägg
-
21 maj, 2024 kl. 15:41 #205476Flaskhalsen2Deltagare
Dhl berättade detta när jag ringde kundservice och undrade varför en kunds paket skickats tillbaka efter bara 7 dagar på DHL servicepoint. DHL hade ”informerat” alla oss företagskunder om detta genom att skriva det i ett av sina nyhetsbrev.
Ändringen började gälla den 1:e maj. Just nu regnar det in outlösta paket hos oss och DHL smackar förnöjt med varje fakturering för ”outlöst paket” 😡 Så jävla fult så man blir mörkrädd och seriöst funderar på att byta logistiklösning.
Jag tycker inte det är okej med en sådan stor förändring utan att skicka ut ett dedikerat informations-mail till alla företagskunder!
Vad tycker ni?
-
FörfattareInlägg
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.