Startsida › Forum › E-handelsforumet › Betalsystem › Collector Checkout
- Detta ämne har 11 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 7 år, 4 månader sedan av Dancar.
-
FörfattareInlägg
-
21 augusti, 2017 kl. 20:25 #184010SkalHuset.seDeltagare
@Dancar 90194 wrote:
Gällande Swish så vet jag faktiskt inte, vad jag däremot vet är att de jobbar kontinuerligt med att utveckla produkten så jag skulle inte bli förvånad om nästa större uppdatering inkluderar Swish. Konstigt vore det väl nästan annars.
Att klumpa ihop utbetalningar är inga problem, vi har en gång i veckan även om daglig utbetalning är standard. Det ska gå att justera efter ens egna processer och likviditetsbehov. Exakt hur flexibla de är vet jag faktiskt inte, det kan de nog svara bäst på själva .
Är ni fortfarande lika nöjda såhär en och en halv månad senare?
22 augusti, 2017 kl. 06:16 #184012DancarDeltagareJajjemen, samma saker som jag tidigare skrivt stämmer fortfarande. Supporten fortfarande blixtsnabb även om man inte längre är en ”ny kund” (vissa bolag tenderer att dra ner på service till kunder som inte är i start up skedet). Rapporterna för bokföringen är exemplariska, ingen down time på tjänsten än så länge. Nekade köp har vi inte stött på, som vi har märkt i alla fall dock har det varit några enstaka manuella kontroller från Collector men samtliga har släppts efter några timmar.
Ingen negativ kritik från kunder utan snarare att de är mycket nöjda, bland annat med 30-dagars faktura.
Som tidigare nämnts så kommer vi från en kassa som inte hade checkout så för oss var detta troligen ett större hopp än för någon som redan har checkout. Men tycker ändå att Collector är grymt och man kan troligen göra lite besparing på att byta då de ligger i de lägre regionerna prismässigt (i alla fall oprutat, vilket är en bra utgångspunkt).
Kort sagt, ja vi är fortfarande mycket nöjda efter snart två månader och fyrsiffrigt antal order med deras lösning.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.