Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Chatfunktion som döljs när man är off-line
- Detta ämne har 5 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 11 månader sedan av Fru Bad.
-
FörfattareInlägg
-
30 september, 2013 kl. 12:15 #100709olaolssonDeltagare
Jag letar efter en kundchat som döljs/inte visas när man är off-line.
Är det någon som vet ifall det finns i Providesupport eller Livezilla?Är det Providesupport eller Livezilla det man skall välja?
Vi kör för övrigt Jetshop.
30 september, 2013 kl. 13:15 #168464Mikkel79DeltagareVi bruker Zopim.com, og de har samme funksjon at man kan gjemme den helt når man er offline. Har bare god erfaring med den så, men har ikke prøvd noen av de du nevner.
30 september, 2013 kl. 14:04 #168473Henrik_GDeltagareDet går utmärkt med Provide support.
30 september, 2013 kl. 17:13 #168491hakedqDeltagareKör med Providesupport och det går, som sagt, utmärkt att dölja chatten när ingen operatör är online. Du hittar inställningarna för det under ”Account Settings” > ”Offline Settings” där du väljer ”Do not show Offline chat button on my website”.
1 oktober, 2013 kl. 06:36 #168513olaolssonDeltagareDet låter alldeles utmärkt, tack för snabbt svar!
17 december, 2013 kl. 20:08 #171272Fru BadDeltagareHur funkar detta?
Är detta någon som man kan installera själva, eller måste man ha avtal med sin plattform?
Jag har Nordisk e-handel.Flera erfarenheter med chatfunktion?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.