Startsida › Forum › E-handelsforumet › Betalsystem › Avtalsbrott?
- Detta ämne har 4 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 8 år, 4 månader sedan av
Johan_Karlsson.
-
FörfattareInlägg
-
13 oktober, 2016 kl. 11:41 #182605
nobynator
DeltagareJag har inget riktigt svar på din fråga förutom att jag precis kikat på starweb och förstår mig inte hur man kan betala 1000kr/mån för den tjänsten! :confused:
14 oktober, 2016 kl. 06:50 #182607logic
DeltagareJag hade satt hårt mot hårt: Kräv ersättning eller kapa uppsägningstid. Kan ni påvisa inkomstbortfall relaterat till deras miss så måste de ju våga ta ansvar.
14 oktober, 2016 kl. 12:54 #182611Ekraft
DeltagareCentralt i svensk skadeståndsrätt är att ingen han hållas ansvarig för missförhållanden som denne inte meddelats om av den andra parten vid förändringar etc. Detta naturligtvis så länge det inte är saker som strider mot svensk lag, men sådant är det ju inte frågan om här. Då är frågan om det alltså tog er tre månader att upptäcka att ett betalningsalternativ i er kassa inte fungerade? Man kan ju som leverantör då säga att det knappast torde vara någon större omfattning på det betalningsalternativet om det tar er så lång tid att upptäcka det.
Jag tror det är för lite pengar i potten i förhållande till chansen att vinna en sådan tvist vid rättsligt förfarande, så det är nog mest bara att gå vidare i livet.
25 november, 2016 kl. 13:13 #182817Johan_Karlsson
DeltagareVARNING!!! Köp aldrig tjänster från starweb, de levererar inte de de säger sig göra. Vi kunde inte ens gå i skarpt läge då våra priser inte synkas mellan web och fysisk butik i den s.k. omnikanal de marknadsför.
De vägrar att ersätta oss för det merarbete detta medför oss, dessutom har de mage att fortsätta ta betalt.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.