Startsida › Forum › E-handelsforumet › Betalsystem › Auriga – en ledsam historia
- Detta ämne har 74 svar, 22 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 8 månader sedan av Retrospect.
-
FörfattareInlägg
-
2 januari, 2012 kl. 13:46 #133359Jimmy OstromDeltagare
Jag håller med dig. Auriga har haft sjukt mycket strul senaste veckorna.
Jag har oxå tröttnat totalt!!!
31 mars, 2012 kl. 15:18 #141078RetrospectDeltagareVill bara tacka de som tipsade om SveaWebPay!
De ÄR lika bra som uttalats på detta forum har nu kört med dem i 2 månader och än fungerar allt som det skall, bytet från Auriga gick väldigt smidigt förutom ett par småsaker jag ej kan skylla Svea för!
Support i dessa fall har fungerat klanderfritt.
Administration är väldigt bra samt att jag nu kan kreditera kunder som betalt med SEB med ett par knapptryck är ganska skönt!
Skall nu även överväga Svea gällande faktura……
31 mars, 2012 kl. 16:12 #141079PLandgrenDeltagareMen vänta nu… använder sig inte Svea av Aurigas plattform för kortbetalningar? Det har i alla fall jag gått runt och trott…
31 mars, 2012 kl. 16:17 #141080DanDeltagareDet stämmer inte längre. Citat från Anders på Svea:
”Vi är ju inte en klassisk PSP längre utan en PSMP (Payment Service Management Provider), vilket i mina termer betyder att vi faktiskt både har egna lösningar och avtal med andra PSPer (idag 4 s.t olika underleverantörer såsom CertiTrade, MoneyBookers/Skrill, WorldNet och då Auriga). En ny typ av heltäckande betalaktör, med andra ord.”
1 april, 2012 kl. 08:03 #141112RetrospectDeltagare@PLandgren 39881 wrote:
Men vänta nu… använder sig inte Svea av Aurigas plattform för kortbetalningar? Det har i alla fall jag gått runt och trott…
Våra kortbetalningar hanteras nu av Certitrade via Svea.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.