Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Att ange telefonnummer
- Detta ämne har 2 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år sedan av najjie.
-
FörfattareInlägg
-
4 november, 2011 kl. 14:07 #96740SoffsDeltagare
Jag vet inte om jag är old fashion eller vad det är men jag beställde toner från en av de större e-handlarna på området igår. Beställde hemkörning med företagspaket och det borde rimligen vara här nu.
Eftersom jag inte kan planera tonerinköp (jag vet – jag ska planera bättre) är det helt slut nu och om jag hade vetat att jag inte skulle få mitt paket idag hade jag istället besökt en fysisk handlare. Nu är jag utan toner hela helgen.
Nu ska detta inte bli gnäll över vad som är dålig planering och antaganden från min sida utan….
Varför anger man inte telefonnummer på sin sida??? Ett kontaktformulär med svar på mail inom 48 timmar hjälper föga nu när jag vill ha fram ett sändningsnummer så jag kanske själv kan hämta paketet själv. Nej. Ve de som vill kontakta e-handeln per telefon.
Är jag helt fel på det? Ska man inte behöva svara i telefon som e-handlare?
4 november, 2011 kl. 14:45 #129793fotofyndetDeltagareKlart givet att det ska finnas ett telefonnummer. Byt leverantör! Ta http://www.tonerlagret.se istället, Rikard har inga problem med att bjuda på ett telefonnummer och jag är helt övertygad om att han hjälper dig om det strular.
5 november, 2011 kl. 20:46 #129866najjieDeltagareKan bara hålla med, byt leverantör!
Kan ge ett till tips, megashop.se. Blir glad när jag tänker på dem!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.