Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Ångerrätt hos Comviq
- Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 4 månader sedan av Jimmy Ostrom.
-
FörfattareInlägg
-
5 augusti, 2013 kl. 07:54 #100459Jimmy OstromDeltagare
När man vill ångra något hos Comviq som man beställt via deras hemsida så får man detta svaret:
”Självklart kan vi hjälpa dig med det, av säkerhetsskäl behöver vi ringa upp dig, vi kan ringa dig 9-17 på vardagar , vilken tid passar dig bäst?
Har du något telefonnummer vi kan nå dig på?”Nu vet vi som har en halva till i huvudet att detta inte alls handlar om något pissigt säkerhetsskäl…………………
5 augusti, 2013 kl. 12:23 #166488Mr JonasDeltagareDå gäller det att man inte redan är kund hos Comviq, för då får dom inte tag i en.
5 augusti, 2013 kl. 19:18 #166506Jimmy OstromDeltagareVerkligen många rätt Comviq har när det gäller ångerrätt…….
Hej,
Vi behöver inte ringa upp dig för att du ska kunna ångra din beställning på det mobila bredbandet. Om du inte hämtat ut produkten från närmaste postombud så kommer produkten att skickas tillbaka till oss efter 14 dagar och ordern makuleras då automatiskt. Om du hämtat ut produkten så kan du skicka tillbaka den till vår webbutik inom 14 dagar då du har 14 dagars ångerrätt på beställningen. Ångerrätten gäller enbart om du inte använt produkten. Hej,
Du når webbutiken på 0772 – 21 20 00, välj knappval 2.
När du kontaktar dem så kan det vara bra att ha ditt ordernummer till hands.
Ditt ordernummer är XXXXXXXXXX
De har öppet Mån-Fre: 9:00-17:00
Lunchstängt: 12:00-13:00 -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.