Startsida › Forum › E-handelsforumet › E-handelsplattformar › Affärssystem + Ehandelsleverantör
- Detta ämne har 11 svar, 7 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 9 månader sedan av Katrin Lundgren.
-
FörfattareInlägg
-
13 februari, 2012 kl. 16:54 #136430nmnDeltagare
@Kodmyran 34782 wrote:
Jag använder de inleveranser som finns inbyggda i min butik, jag gör inköpen via den och så skapas en inleveransorder som jag levererar in med ett klick, enkelt och effektivt
Så dina leverantörer har sakerna på lager? Lyxlirare!
På våra produkter är det konstant brist och allokering, back order reports på beställningar som gjordes för flera månader sedan är vardagsmat.13 februari, 2012 kl. 17:15 #136431Katrin LundgrenDeltagareNej, det händer oss också att vi inte får beställda varor, det är vanligt, men det hanterar du såklart i inleveransen, du nollar eller korrigerar bara de som ej kom med och kvar ligger en delinleverans, när de varorna kommer levererar du in dem, annars om de ej kör med restorders, så stänger du bara inköpsordern. enkelt och smidigt oavsett varför krångla till det
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.