Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Feedback på www.lookatu.se
- Detta ämne har 4 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 6 månader sedan av bigfish.
-
FörfattareInlägg
-
17 april, 2013 kl. 17:25 #99962wearnessDeltagare
Hej!
Har just startat upp min klädsida med inriktning mot lite tuffare kläder för herr och dam.
Kommer ändra lite i fotona som dom blir lite jämnare. Men tar gärna lite konstruktiv kritik från er som varit med i gamet ett tagI Juni öppnar jag även ett litet showrum med försäljning på lördagar i Ulricehamn.
Tack på förhand!
Jenny
Look@You
Look@you17 april, 2013 kl. 19:34 #162894danielanderssonDeltagare”Har en super kvalité” och ”Storleks Guide” – du bör nog se över texterna (särskrivningar).
”Nyheter” är tom, det brukar alltid göra att jag blir lite tveksam (lever butiken längre?)
Sen tilltalar inte designen mig övht, men jag är inte någon ”dude med attityd”.
18 april, 2013 kl. 06:25 #162901wearnessDeltagareOk!
Tack! Döljer ”Nyheter” tillsvidare Får in nytt om ett par veckor.30 april, 2013 kl. 23:10 #163451bigfishDeltagarekläderna ser bra ut men hemsidans grafik känns lite ”B”
jag skulle rekommendera att du jämnför din webbdesign med:
Budo & Fitness | Välkommen!
Kampsportsutrustning MMA klder & kosttillskott – Jabb.seDå jag misstänker att det är något sådant du är ute efter och du dessutom säljer kläder
med lite av den kännslan/stuket.30 april, 2013 kl. 23:13 #163452bigfishDeltagarekläderna ser bra ut men hemsidans grafik känns lite ”B”
jag skulle rekommendera att du jämnför din webbdesign med:
Budo & Fitness | Välkommen!
Kampsportsutrustning MMA klder & kosttillskott – Jabb.seDå jag misstänker att det är något sådant du är ute efter och du dessutom säljer kläder
med lite av den kännslan/stuket. -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.