Startsida Forum E-handelsforumet Marknadsföring Söker grossist/tillverkare för ett långsiktigt sammarbete…

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Alejandro
    Deltagare

Hej!

Är nu i slutfasen för att starta upp min webshop, har kollat upp allt jag behöver men på något sätt har jag svårt att vara nöjd med de olika avtal som jag har fått. Söker därför tipps på bra och tillförlitliga leverantörer av märkes varor som, kläder (sport,street mmm), skor, smycken, hygien. Söker en leverantör där jag känner att bägge gör en bra deal och som vill växa med mig, med andra ord ett långsiktigt sammarbete. Kan någon hjälpa mig med detta?

Mvh Alejandro Garcia

banane
    Deltagare

Har du prövat med t.ex generalagenten för de märken du vill sälja?

Alejandro
    Deltagare

Känns som att jag kollat överallt, har t.o.m majlat och ringt direkt till vissa producenter av märkerna, har kontaktat grossisterna oxå men de lämnar sjukt lite i avanser. Börjat även kolla utomlands men känns ändå inte tryggt på något sätt… Finns det någon som har idag en bra leverantör o rekomendera?

Prix
    Deltagare

@Alejandro 64826 wrote:

Känns som att jag kollat överallt, har t.o.m majlat och ringt direkt till vissa producenter av märkerna, har kontaktat grossisterna oxå men de lämnar sjukt lite i avanser. Börjat även kolla utomlands men känns ändå inte tryggt på något sätt… Finns det någon som har idag en bra leverantör o rekomendera?

Tror du på riktigt att någon som är i samma bransch vill skriva sina leverantörer till dig som är en kommande konkurrent? (Vill inte låta elak, men det är ju bara dumt)

Googla och prata med folk som TIDIGARE varit i branschen (större sannolikhet de hjälper dig). Kanske finns det leverantörer som inte vill sälja till dig men kan rekommendera någon annan? Kanske man märkena själva rekommendera någon? Börja med de svenska och se hur du får tag på deras produkter, blir nog lättast.

Jag känner att skaffa leverantörer av de man ska sälja och produkter (mer eller mindre klart) är ju inte något som bör vara i slutet av uppstarten. Leverantörerna bör ligga i början.

Alejandro
    Deltagare

Självklart var leverantörerna klara från första början, sen vill man alltid ha ett bättre allternativ. Jag förväntar mig absolut inte att någon som har en shop idag ska avslöja sina leverantörer, men det kan ju förefalla så att någon som haft, eller pysslar med annan business känner någon somm i sig känner någon om du förstår… Man kan ju alltid hoppas:)..

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.