Startsida › Forum › E-handelsforumet › Marknadsföring › TopVisible någon som testat?
- Detta ämne har 6 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 7 månader sedan av Tian.
-
FörfattareInlägg
-
6 april, 2013 kl. 13:39 #99914spazzioDeltagare
Hej!
Adwords diskuteras ju flitigt här på forumet och många bra tips finns att läsa, det går också utläsa vilka företag man inte bör anlita.
Men det har varit svårt att finna information om pålitliga företag som är duktiga inom ämnet…har nu kontakt med en firma som heter TopVisible. Är det någon som har erfarenhet av dessa eller tips på någon annan firma som kan rekommenderas? Tack på förhand!
MVH Claes
8 april, 2013 kl. 11:17 #162592dunkenDeltagareHar inte testat men har inte sett något negativt om dom och då brukar det vara bra
Men enklast är att googla och se hur bra dom själv lyckas med sin egen sida på sökorden dom har. Då får du en liten fingervisning på hur dom kan sitt jobb.Gillar deras test för onpage optimering. Där du enkelt kan gå in och se hur din egen sida ligger till idag.
8 april, 2013 kl. 13:14 #162597danielanderssonDeltagareIntressant att dom själva inte ens annonserar på ”sökmotormarknadsföring” (där dom bara rankar #10 i SERPen)
8 april, 2013 kl. 13:43 #162599spazzioDeltagareTack för bra tips och vägledning Dunken och Lunarmys!
Precis som Dunken skrev deras tjänst för onpage optimering är ett bra verktyg, har provat den tidigare…lätt och smidig att använda.
18 april, 2013 kl. 09:16 #162917Marks-Bleeds.seDeltagareHar själv inte testat dom, men känner och har tidigare samarbetat med en av de som ligger bakom bolaget. Vet att han är riktigt duktig, ärlig och driven. Och med det brukar man komma riktigt långt.
18 april, 2013 kl. 11:34 #162921mavrajDeltagareHar fått några timmars hjälp av dom och är väldigt nöjd. Hjälpen jag fick berörde SEO och utbildning, då jag tidigare inte hade någon koll om hur jag ”jobbar med SEO”. Kan rekommendera!
Skickat från min iPhone, via Tapatalk
18 april, 2013 kl. 19:45 #162933TianDeltagareJag samspråkade med dem på en mässa. Kunniga och trevliga.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.