Startsida › Forum › E-handelsforumet › E-handelsplattformar › Vilken e-handelslösning ska jag välja?
- Detta ämne har 6 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 8 månader sedan av PalMik.
-
FörfattareInlägg
-
30 mars, 2013 kl. 09:11 #99880EfixDeltagare
Hej,
Jag vill börja en e-handel i midre skala för att sedan skala upp i storlek.
Jag är på jakt efter en prisvärd och användarvänlig lösning.Det finns en uppsjö av lösningar så det hade varit mycket uppskattat att höra vad andra använder och om ni är nöjda eller missnöjda med er lösning
// E
30 mars, 2013 kl. 09:13 #162234Jimmy OstromDeltagare30 mars, 2013 kl. 12:18 #162239nordicwebteamDeltagareBeskriv gärna lite mer vad du ska sälja och om det finns några speciella krav du har. Kan vara lättare att ge råd då.
30 mars, 2013 kl. 13:51 #162241EfixDeltagareJag är en så länge på planeringsstadiet men det kommer vara diverse prylar för hemmet. Det behövs därför inte varianter för olika storlekar eller färger. Kommer vara cirka 500 artiklar skulle jag tro, till en början.
Jag vill gärna ha möjlighet till statistik på sidan, någon form av betallösning, support om jag behöver hjälp med funktioner på sidan, e-post, nyhetsbrev, rabatter, när varan är slut så vill jag att den inte synlig och så gärna någon färdig designmall som jag även själv kan gå in och peta i.
Vad tror du?
30 mars, 2013 kl. 16:27 #162252danielanderssonDeltagareAntar att du kollat igenom Jämför e-handelsleverantörer, e-handelsplattformar, webbutiker, e-butiker och e-handelssystem för e-handel ?
31 mars, 2013 kl. 09:45 #162274nordicwebteamDeltagareTog mig precis tiden att uppdatera min profil på den där listan.
Men den där listan är väldigt inaktuell tyvärr. Så det blir nog svårt att få en bra bild genom den listan tror jag.Tror att de flesta plattformar klarar detta. Men kan vara bra att kolla på längre sikt så att du inte börjar med något du inte kan bygga vidare på när du skalar upp och kanske vill ha nya funktioner, flera länder etc.
31 mars, 2013 kl. 09:49 #162276PalMikDeltagare@nordicwebteam 62788 wrote:
Tog mig precis tiden att uppdatera min profil på den där listan.
Men den där listan är väldigt inaktuell tyvärr. Så det blir nog svårt att få en bra bild genom den listan tror jag.Verkligen! Varje leverantör måste nog iaf årligen göra lite jobb för att stanna kvar på den listan om den ska ha nån relevans.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.