Startsida Forum E-handelsforumet Betalsystem Problem med Payson

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Lagnoviken
    Deltagare

Hej

Är det någon mer än jag som har problem med payson faktura. Jag använder Textalk.

Lite då och då får några av min kunder som väljer payson faktura följande meddelande ””Ett fel har inträffat. Kommunikationsproblem. Om felet upprepas, var vänlig kontakta butiken.””

jag har varit i kontakt med både Payson och textalk men ingen verkar kunna veta vad felet beror på.

Är jag ensam om detta?

@Lagnöviken 62541 wrote:

Hej

Är det någon mer än jag som har problem med payson faktura. Jag använder Textalk.

Lite då och då får några av min kunder som väljer payson faktura följande meddelande ””Ett fel har inträffat. Kommunikationsproblem. Om felet upprepas, var vänlig kontakta butiken.””

jag har varit i kontakt med både Payson och textalk men ingen verkar kunna veta vad felet beror på.

Är jag ensam om detta?

Nej, du är inte ensam om problem med Payson, jag kör dock med WooCommerce.
    Jag trodde först det var problem med servern, har bytt till en snabbare, men problemet uppstår fortfarande.

banane
    Deltagare

Någon mer som har problem med Payson idag också?

banane
    Deltagare

Då var det dags igen… Är det bara jag eller är det fler som har problem med Payson ikväll?

Min förhoppning är att bytet från Payson till Klarna Checkout skall förhoppningsvis löna sig med tanke på månadskostnaden, om jag slipper dessa bekymmer.

nordicwebteam
    Deltagare

@Societic Hair Sweden 62877 wrote:

Min förhoppning är att bytet från Payson till Klarna Checkout skall förhoppningsvis löna sig med tanke på månadskostnaden, om jag slipper dessa bekymmer.

Finns Klarna Checkout till woocommerce?

@nordicwebteam 62882 wrote:

Finns Klarna Checkout till woocommerce?

https://twitter.com/GuerillaStylish/status/318760022786052097

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.