Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Egentryckta prislappar och etiketter?
- Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 8 månader sedan av InkWeb.
-
FörfattareInlägg
-
6 mars, 2013 kl. 16:39 #99741annie88Deltagare
Jag undrar vart ni köper era etiketter, visitkort, osv? Vistaprint verkar ha ganska bra priser men de har inte riktigt de storlekarna på etiketter som jag vill ha.
Jag undrar även om någon har koll på vart man kan få tag på egentryckta klädlappar/prislappar? Alltså de som brukar sitta på kläderna med märkets logga och pris på. Har googlat men hittar inget vettigt.
6 mars, 2013 kl. 17:00 #160583ParvelitoDeltagareKolla på aliexpress.com, där finns det många kinesiska företag som gör sådant här.
6 mars, 2013 kl. 17:30 #160590annie88DeltagareOk! Tack så mycket
21 mars, 2013 kl. 14:50 #161905InkWebDeltagare@annie88 61686 wrote:
Jag undrar vart ni köper era etiketter, visitkort, osv? Vistaprint verkar ha ganska bra priser men de har inte riktigt de storlekarna på etiketter som jag vill ha.
Jag undrar även om någon har koll på vart man kan få tag på egentryckta klädlappar/prislappar? Alltså de som brukar sitta på kläderna med märkets logga och pris på. Har googlat men hittar inget vettigt.
Hej!
Vi har precis lagt till detta i vår shop.
Vi erbjuder egendesignade visitkort, stickers och tags/prislappar.
Så titta gärna förbi om du är intresserad!Mvh Jennie
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.