Startsida › Forum › E-handelsforumet › Logistik › Försvunnen paket pga fel adress
- Detta ämne har 3 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 9 månader sedan av Flagstore.se.
-
FörfattareInlägg
-
26 februari, 2013 kl. 15:08 #99705RashidDeltagare
Vid en beställning glömde kunden att skriva gatunummer. Det var ett skrymmande paket och har inte returnerats till oss fast returadress står på paketet. Vad gör man i sådan fall när det är kundens fel? Är det kunden som står för förlusten eller ska vi bara skicka varorna igen. Hur skulle ni göra?
26 februari, 2013 kl. 16:16 #160386ParvelitoDeltagareDu är som handlare ansvarig enligt lagen för att grejerna kommer fram. Jag tror inte avsaknaden av gatunummer tar ifrån dig ansvaret, men jag förstår att det känns mycket surt.
26 februari, 2013 kl. 18:06 #160389fotofyndetDeltagareSkicka, som Parvelito säger så har du inget val. Däremot så finns chansen att det kommer tillbaka, det kan dock ta sin rundliga tid ibland.
27 februari, 2013 kl. 03:41 #160412Flagstore.seDeltagare@fotofyndet 61298 wrote:
det kan dock ta sin rundliga tid ibland.
Skicka Lätt tar gärna runt 2 månader för att återkomma är min erfarenhet. Gör man en kollisökning får man gå genom 3 sidor av händelser :rolleyes:
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.