Startsida Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Feedback på www.datarus.se (magento)

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Chemek
    Deltagare

Nu är min site uppe oh snurrar, dock skulle det vara kul att få höra om era åsikter.

Det är dock ännu inte så mycket proukter uppe då jag inte har hittat ett smidigt sätt att lägga upp produkter på, men sakta och säkert blir det fler nästan dagligen. Jag vet att jag kommer behöva lägga lite tid på SEO och så smånning om även flytta den till en snabbare server då det i dagsläget inte är så snabbt.

Men för att inte ha någon större bakgrund med hemsidor är jag ganska stolt över mitt skapelse =)

Någon som föresten kan rekkomendera en bra SEO extension till magento?

Parvelito
    Deltagare

En snabb koll visade felstavningar i så gott som varje mening, och det påminner mer om en rysk scamsajt än något ställe dit man vill skicka sin mobiltelefon för att få den reparerad.

Chemek
    Deltagare

Rysk scamsajt =))) Nu kan det ju bara blir bättre=) Det där med svenskan har alldrig varit min starka sida. Tack för tippset- Kör rättstavning direkt =) Fler kommentarer ?

Chemek
    Deltagare

Jag inser att jag postade inlägget i fel kategori, kan någon operatör flytta den till
    Feedback & Kritik ?

nordicwebteam
    Deltagare

3 enkla tips :)
    Ladda upp loggan i .png format så den inte är så pixlig.
    Bannern till höger samt i footer borde ha större och mer högupplösta logotyper. Kanske ta bort några varumärken så att det inte ser så plottrigt ut också.
    Generellt använd större bilder på produkterna.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.