- Detta ämne har 5 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 9 månader sedan av Tomas.
-
FörfattareInlägg
-
12 februari, 2013 kl. 08:44 #99630BjornAnderssonDeltagare
Fick nyss en leverans på 500kg+ från en leverantör….
Väldigt kul när snön har vräkt ner och det är halvt oplogat, efter en stund fick vi ge upp och dumpa pallarna utanför porten. Var bara att ägna senaste timmen att manuellt plocka av hela pallen och samtidigt se till så inte grejorna blev blöta av det ymninga snöandet.
Nu vill jag ha sommar!
[IMG]http://www.bgafotocenter.se/bild.JPG[/IMG]
12 februari, 2013 kl. 10:14 #159661BatBikeDeltagareNåja, kan det ha tagit 10 minuter?
12 februari, 2013 kl. 11:41 #159663martinkilandDeltagareFantastiskt kul sånt där Vi har ett lager dit vi tar större leveranser, och detta lagret ligger på källarplan med en backe ner. Också så där lagom kul på vintern när trucken inte kommer upp för backen. Så håller med dig, nu är det dags för sommar! (Eller att vi alla skaffar oss lastbrygga )
12 februari, 2013 kl. 12:00 #159664ParvelitoDeltagareHade en liknande leverans, med 500 kartonger om totalt 4,5ton för någon månad sedan. Det tog en dag, men som de brukar säga: ”Det som inte dödar, det härdar”.
12 februari, 2013 kl. 16:26 #159676BjornAnderssonDeltagare@Parvelito 60478 wrote:
Hade en liknande leverans, med 500 kartonger om totalt 4,5ton för någon månad sedan. Det tog en dag, men som de brukar säga: ”Det som inte dödar, det härdar”.
Hmm tror du vann Jag får spara ihop några dagars sändningar och ta nya bilder
@martinkiland 60477 wrote:
Fantastiskt kul sånt där Vi har ett lager dit vi tar större leveranser, och detta lagret ligger på källarplan med en backe ner. Också så där lagom kul på vintern när trucken inte kommer upp för backen. Så håller med dig, nu är det dags för sommar! (Eller att vi alla skaffar oss lastbrygga )
Ja lastbrygga vore kanske inte helt fel
12 februari, 2013 kl. 22:35 #159681TomasDeltagareTack för att ni påminner mig om en av anledningarna till varför jag har 3PL! Strömavbrott, ymnigt snöfall och fastkörd bil på besök idag räcker och jag vet hur det brukar se ut vid in- & utleveranser hos mig sådana dagar. Men det var förr, nu ser jag gärna på era vinterbilder igen:D
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.