Startsida › Forum › E-handelsforumet › Betalsystem › Swedbanks nya betallösning?
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 10 månader sedan av Freddesix.
-
FörfattareInlägg
-
8 december, 2012 kl. 18:21 #99302DotteDeltagare
Hej!
Länk:e-handel
Någon som har erfarenhet av den här lösningen? Verkar ju smidigt enligt mig iaf. Burkar PayEx leverera? Swedbank, PayEx och NEH i samarbete på den här lösningen.
16 januari, 2013 kl. 16:33 #158407FreddesixDeltagareBumpar lite här. Någon som har input på prisbilden, hur står den sig mot övriga? Jag har inte forskat särskilt mycket i detta men tycker spontant att det ser helt okej ut.
Själva butiken verkar vad jag kan bedöma vara en NEH e-handelspaket 2 som normalt sett kostar 895kr/mån. Den enda skillnaden jag hittat är att antalet servicetimmar per år är halverade från 8h till 4h. I månadsavgiften på 945kr/mån för Swedbank-lösningen får man utöver själva webbutiken en deal med avgiftsstruktur enligt följande:
Bankkort: 2 kronor
Betal-/kreditkort: 2 kronor + 1,9%
Företagskort: 2 kronor + 1,9%Direktbetalning: 2.50 kronor
För betalväxeln gäller följande:
Kortbetalning: 2 kronor
Direktbetalning: 2 kronor
Faktura* med kreditkontroll: 15 kronor…och vill man bli av med risken i faktrorna (min tolkning, rätta mig om jag har fel) så är det 12 kronor + 2,25 % per fakturaköp. Även möjligheten att erbjuda delbetalning kan köpas till för en hundring i månaden.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.