Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Varning för butiken Superslim.se
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 11 månader sedan av Sonja.
-
FörfattareInlägg
-
8 december, 2012 kl. 12:36 #99300SuperfulDeltagare
Vill verkligen varna alla människor för butiken Superslim.se
Har handlat där en gång och aldrig mer. Hjälpte inte alls och kostade massor med pengar och blev dessutom hotad av dem att de skulle lämna mig till inkasso fast jag betalt. De är hotfulla och skrämmer mig.
Sök på Superslim farligt på nätet så ser ni all skit om detta företag och dess produkter.
Superful
8 december, 2012 kl. 13:00 #156850SonjaDeltagareVi är medvetna vem som har skrivit det. Det var inte en kund utan ett företag som heter FL-NET bedragare på nätet. Vi har publicerat deras sätt att ta pengar och levererar ingenting. De är unika också på hur snabba är de att skicka påminnelse. Vi har betalt 36450 kr för marknadsföring hos FL-Net AB, SWEDEN Sverige.nu och fått 299 kr tillbaka.
Efter att vi har publicerat detta har de skapat olika konto på nätet och försöker smutskasta oss. Eftersom detta är ingen riktig kund annars skulle vi prata med de om det var så som det står kommer vi att polisanmäla detta företag FL-Net AB, SWEDEN
Sverige.nu.
Man kan inte se varken namn eller adress på den som skriver eftersom detta är falskt anklagelse. Skulle det vara rätt man kan nå den person per telefon och rätta till. Så är det faktiskt inte och man förstår vem som står bakom falska anonyma anklagelse. Hade det varit en kund så finns vi alltid per telefon 0700160619 att undersöka problemet. -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.