Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Tar gärna emot feedback.
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 12 månader sedan av Olliver.
-
FörfattareInlägg
-
13 november, 2012 kl. 08:44 #99138LusthaketDeltagare
Jag har precis startat min webshop, den har bara legat upp i en vecka cirkus så det finns lite kvar att greja med. Allt är väldigt nytt.
Men tar gärna emot feedback på vad andra tycker.
13 november, 2012 kl. 09:02 #155472OlliverDeltagareÄr också ny så du får gärna titta på min webbshop med och ge kritik
Något som jag tycker är viktigt är att fraktkostnaden syns på förstasidan. Sen vet jag inte hur viktigt detta är egentligen men om jag ska handla på en webbshop vill jag veta detta innan utchekning. Sen antar jag att du bör ha med att du har fraktfritt över 1000 kr på förstasidan då detta är något possitivt.
I kassan saknar jag faktura och kortbetalning. Jag antar att det är bra att ha så många betallösningar som möjligt. Eftersom du har ett t i din logocon (eller vad det heter) så antar jag att du har textalk webbshop. Textalk har en gratis kortlösning som du kan använda upp till 100,000kr.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.