Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Nätverksträff i Sundsvall
- Detta ämne har 18 svar, 7 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 4 månader sedan av
Katrin Lundgren.
-
FörfattareInlägg
-
19 oktober, 2012 kl. 10:53 #99000
Katrin Lundgren
DeltagareSom ni vet så har vi ju ett litet nätverk i Sundsvall för lokala e-handlare. Även andra utifrån är såklart välkomna på träffarna, och därför informerar jag här att nu är det dags igen.
Den 8e nov kl 18.oo träffas vi i Kodmyrans lokaler och pratar e-handel.
En kort genomgång av Klarna Chekcout står på agendan, hur ser den ut, hur har tester som gjorts gått, och hur integrerar man den är saker vi kommer att ta upp och kika på.Mat kommer att finnas att köpa till självkostnadspris så att vi kan äta tillsammans samtidigt.
Hör av er till mig eller fotofyndet om ni tänker delta, så maten räcker
19 oktober, 2012 kl. 11:34 #154118danielandersson
DeltagareFör oss som inte orkar cykla till Sundsvall, kommer ni dela med er av ”hur har tester som gjorts gått” efteråt?
Är nyfiken!
19 oktober, 2012 kl. 11:47 #154119kricke
DeltagareHej hur många e-handlare finns i sundsvall och vilka är det? jag själv befinner mig i Sundsvall och vi håller på att planera start av e-handel och är intresserad att träffa redan de som finns här.
19 oktober, 2012 kl. 12:05 #154120Nicklas
DeltagareEn livesändning av detta kanske?
19 oktober, 2012 kl. 12:12 #154121Katrin Lundgren
Deltagare@kricke 54231 wrote:
Hej hur många e-handlare finns i sundsvall och vilka är det? jag själv befinner mig i Sundsvall och vi håller på att planera start av e-handel och är intresserad att träffa redan de som finns här.
Hej
Vi är ett tiotal handlare som brukar träffas några gånger / år. Du är jättevälkommen att komma och träffa oss såklart
butikerna är:
CTEK-laddare,Laptopbatterier,Verktygsbatterier,Batteri till Mobil,Videokamera – BatteriCentrum.se
Doftljus & doftfria ljus! FRAKTFRITT- Doftljusbutiken.se
http://www.ekoprincess.se/
Fototillbehör, kameratillbehör för prismedvetna fotografer
FRÖKEN FRÄKEN – webbshop med snabba leveranser-inredning presenter cult design koziol sia rice house doctor bruka
Lantliv & Trädgård som Livsstil – Gardenhome.se
Pärlor och tillbehör för smyckestillverkning
Knivar p ntet – Knivbutik.se
E-butik & E-handelslösningar | Kodmyran AB – Kodmyran.se
Sjukvårdskläder | Vårdkläder | Yrkeskläder & Billiga arbetskläder vård
Nordljus Home – inredning, smycken, kläder & mycket mer!
Skapa fotoböcker och framkalla dina foton – Printlife
Servett.nu – Servetter för alla tillfällen
SweCat djurbutik, hundbutik & kattbutik för katt & hund
Rockabilly & Pinup klder,Klnningar,Kjolar,tjej,pomada,skjortor – SweetSandy.se19 oktober, 2012 kl. 12:16 #154122Parvelito
DeltagareSen händer det att det kommer någon träskalle nerifrån Hälsingland också…
19 oktober, 2012 kl. 12:19 #154123Katrin Lundgren
Deltagare@Parvelito 54234 wrote:
Sen händer det att det kommer någon träskalle nerifrån Hälsingland också…
Träskallarna kommer från gävle också ibland, och ni är såklart som vanligt supervälkomna allihop om ni vill komma, men jag förstår att det är lång resa för en kväll
19 oktober, 2012 kl. 12:20 #154124Katrin Lundgren
Deltagare@Nicklas 54232 wrote:
En livesändning av detta kanske?
någon livesändning orkar vi inte med denna gång tyvärr. Det räcker att vi orkar övertala Klarna att komma förbi
, fast ärligt talat så var de inte så svår övertalade, de ställde snällt upp
19 oktober, 2012 kl. 19:19 #154162kricke
DeltagareVad skoj att det är så många e-handlare här i sundsvall. Preliminärt så kommer jag med på detta event ska bli skoj att träffa andra.
19 oktober, 2012 kl. 19:28 #154164fotofyndet
DeltagareKul! Ska bli skoj att träffa dig också! Lämna def besked senast 6/11 så att vi vet för maten.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.