Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Dela med dig av roliga kundtjänstmail
- Detta ämne har 4 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 2 månader sedan av iesus.
-
FörfattareInlägg
-
4 oktober, 2012 kl. 10:14 #98913DanDeltagare
Till ett projekt behöver jag roliga kundtjänstmail. De kommer inte publiceras eller liknande, mest en kul grej.
Vill ni dela med er så vore jag jätteglad. De kommer anonymiseras och ej framgå vem som skickat eller vilken butik de avser.
Vore superextremt tacksam om ni ville dela med er och maila dem till hej@dan.se
4 oktober, 2012 kl. 10:22 #153161Per NilssonDeltagareNej, men jag kan dra några exempel för dig nästa vecka, muntligt.
@Dan 53162 wrote:
Till ett projekt behöver jag roliga kundtjänstmail. De kommer inte publiceras eller liknande, mest en kul grej.
Vill ni dela med er så vore jag jätteglad. De kommer anonymiseras och ej framgå vem som skickat eller vilken butik de avser.
4 oktober, 2012 kl. 10:24 #153162DanDeltagareBehöver dem på papper annars funkar det inte. Dock helt anonymt och pappret slängs när det använts.
4 oktober, 2012 kl. 10:25 #153163Per NilssonDeltagareOkej. Tyvärr, då kan jag inte hjälpa dig.
@Dan 53165 wrote:
Behöver dem på papper annars funkar det inte.
4 oktober, 2012 kl. 10:49 #153165iesusDeltagare@Dan 53162 wrote:
Jag får en del skojjigheter bara för att jag har adressen TekniskSupport.se
En klassiker är ”Hur får man bort blåskärm?” Inget hej inget ”jag heter” elller ”vänliga hälsningar”, ingen av mina kunder bara helt på random ^^
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.