Startsida › Forum › E-handelsforumet › Marknadsföring › Gratis utvärdering av era Google AdWords kampanjer
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 1 månad sedan av Finch Sverige.
-
FörfattareInlägg
-
1 oktober, 2012 kl. 10:20 #98900Finch SverigeDeltagare
Hej!
Mitt namn är Magnus Carlsson, CEO för Finch Sverige, och jag skulle vilja
informera Er om ett nytt sätt att automatiskt optimera Er sökordsannonsering.Vad är Finch?
Finch grundades 2009 och är helt nya på den svenska marknaden. Finch har
utvecklat en revolutionerande mjukvara som optimerar Era Google
AdWords-kampanjer på ett nytt sätt som inte är möjligt för en konsult. Detta
görs genom olika algoritmer som optimerar bl a baserat på CPV – Cost Per
Value. Vi har kunder som InkClub, Informator, Lauritz.com, etc.Se filmen om CPV:
Finch – CPV for eCommerce – YouTubeI genomsnitt sparar våra Nordiska kunder 40% av kostnaderna samtidigt som de ökar intäkterna med omkring 30%. Finch har över 300 kunder och finns i 10
olika länder, från det lilla företaget till det multinationella.”Resultaten har varit så spektakulära och långt utöver vad vi hade förväntat oss.” Staale Risa, COO, 24 Seven Office
Finch är annorlunda:
– Add-on till Google AdWords
– Molntjänst, ingen installation
– Ingen startkostnad
– Ingen bindningsperiod
– 100% automatiserad
– Möjliggör optimering på CPA och CPVGratis Utvärdering:
För närvarande har vi en kampanj som innebär att vi gör en helt gratis
utvärdering av Era befintliga Google AdWords kampanjer utan några förpliktelser från Er sida. Det tar mindre än en minut att registrera sig och Ni får svar inom 1-2 dagar. Gå till http://www.finch.com och klicka ”Start Now”.Utvärderingen innehåller konkreta förslag på hur Ni kan optimera Era AdWords
kampanjer på ett effektivare sätt. Ni får bland annat information om sökord
med för hög/låg budget, samt även sökord som inte genererar något värde alls
utan bara kostar pengar.Tveka inte att kontakta mig om du har några frågor eller vill veta mer om
Finch och hur vi kan förbättra Er sökordsannonsering.Med Vänlig Hälsning,
Magnus Carlsson
Finch Sverige -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.