Startsida › Forum › E-handelsforumet › E-handelsplattformar › Djurhälsobutiken.se- e-handelsplattform?
- Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 2 månader sedan av Kirtapmla.
-
FörfattareInlägg
-
19 september, 2012 kl. 12:13 #98828KirtapmlaDeltagare
Hej,
Jag gillar verkligen Djurhälsobutikens hemsida(Djurhälsobutiken.se – Kunskap & Kvalitet – Produkter för alla sällskapsdjur) och är lite nyfiken på vilken e-handelsplattform som är bakom sidan. Vore tacksam för svar för att kolla om den passar min kommande verksamhet./Patrik
19 september, 2012 kl. 12:53 #152274GregerADeltagareDet är ingen jag känner igen, men på något ställe i koden stod det vetshop, och Vetshop.com| Order Pet Meds| Cheap Pet Medication| Online Meds for Pets är ju väldigt lik.
Edit: … fast jag är inte så säker på att det verkligen är samma plattform …
19 september, 2012 kl. 15:36 #152285JohanKDeltagare@Kirtapmla 52183 wrote:
Hej,
Jag gillar verkligen Djurhälsobutikens hemsida(Djurhälsobutiken.se – Kunskap & Kvalitet – Produkter för alla sällskapsdjur) och är lite nyfiken på vilken e-handelsplattform som är bakom sidan. Vore tacksam för svar för att kolla om den passar min kommande verksamhet./Patrik
Eller så skickar duj ett mail till dem och frågar.. De lär inte bitas.. inte via email iaf.
19 september, 2012 kl. 16:00 #152287KirtapmlaDeltagareHej,
Min kollega kontaktade dem förut och fick idag svar att den var egenutvecklad. -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.