Startsida Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Opencart modul köp 3 betala xpengar

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    crazysocks
    Deltagare

Hej Jag har precis startat min butik i opencart, jag vill kunna erbjuda mina kunder rabatt i form av ” köp 3 par strumpor betala x kr” är det någon som har erfarenhet av någon modul till opencart som kan hantera detta.

kravet är att man ska kunna välja vilka produkter som ska ingå i rabatten, antal för och pris

Tacksam för svar.

Anton A
    Deltagare

@crazysocks 51875 wrote:

Hej Jag har precis startat min butik i opencart, jag vill kunna erbjuda mina kunder rabatt i form av ” köp 3 par strumpor betala x kr” är det någon som har erfarenhet av någon modul till opencart som kan hantera detta.

kravet är att man ska kunna välja vilka produkter som ska ingå i rabatten, antal för och pris

Tacksam för svar.

OpenCart – Extensions

crazysocks
    Deltagare

jag tittade på länken du skickade, Tack ! dock verkar det inte uppfylla kriterierna

Exempel: Leverantör A har erbjudande köp 3 strumpor för 129kr ordinarie pris 59kr/par gäller inte alla produkter från denna leverantör

Leverantör B har erbjudande 3pack för 279kr ordinarie pris 100kr/par ( gäller inte alla produkter från denna leverantör )

de moduler jag hittade verkar ej kunna ge rabatt för specifika produkter och specifika leverantörer

mvh crazysocks

hakedq
    Deltagare

Har också, utan framgång, letat efter liknande modul. Tror tyvärr inte att det finns i nuläget.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.