Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Blivit lurad av fyndiq?
- Detta ämne har 6 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 2 månader sedan av JohanR.
-
FörfattareInlägg
-
30 augusti, 2012 kl. 09:34 #98699JohanRDeltagare
Hej!
Hade en utbetalning på en högre summa som skulle betalas ut 1a september nu.. Allt var frid och fröjd tills för några dagar sedan då den försvann, är inte listad någonstans så jag kontaktade fyndiq utan att få svar så då vänder jag mig hit istället..
Någon som vart med om något liknande? Ska utbetalningen försvinna när den är under process?
Surt att de aldrig kan svara på en när man vill ha hjälp..
30 augusti, 2012 kl. 09:39 #151141Jimmy OstromDeltagareDom har nog extremt mycket att göra nu i med att det blir ”gratis – eller hur man väljer att se det” för oss handlare att att sälja på Fyndiq.
Dom lär svara på dina, men tyvärr är dom segare än vanligt (och dom är sega normalt).
Men att tror att dom luras, njaa det är nog ganska fel.
@JohanR 50916 wrote:
Hej!
Hade en utbetalning på en högre summa som skulle betalas ut 1a september nu.. Allt var frid och fröjd tills för några dagar sedan då den försvann, är inte listad någonstans så jag kontaktade fyndiq utan att få svar så då vänder jag mig hit istället..
Någon som vart med om något liknande? Ska utbetalningen försvinna när den är under process?
Surt att de aldrig kan svara på en när man vill ha hjälp..
30 augusti, 2012 kl. 09:41 #151142NicklasDeltagareDen 1:a september är väl inte idag, jag tycker att du ska vänta till dagen den ska betalas ut utbetalningen kommer förmodligen vara på ditt konto då.
30 augusti, 2012 kl. 09:47 #151144Anton ADeltagare@Nicklas 50919 wrote:
Den 1:a september är väl inte idag, jag tycker att du ska vänta till dagen den ska betalas ut utbetalningen kommer förmodligen vara på ditt konto då.
Första september är på lördag, så på måndag lär pengarna vara inne på kontot.
30 augusti, 2012 kl. 09:52 #151146JohanRDeltagareMen det står inget om en utbetalning på deras sida vilket det gjorde för ca 1 vecka sedan..
Hur är det för er andra som använder fyndiq, står det att de ska betalas ut eller har era också försvunnit?30 augusti, 2012 kl. 09:53 #151147DineshDeltagare@JohanR 50916 wrote:
Hej!
Hade en utbetalning på en högre summa som skulle betalas ut 1a september nu.. Allt var frid och fröjd tills för några dagar sedan då den försvann, är inte listad någonstans så jag kontaktade fyndiq utan att få svar så då vänder jag mig hit istället..
Någon som vart med om något liknande? Ska utbetalningen försvinna när den är under process?
Surt att de aldrig kan svara på en när man vill ha hjälp..
Hej Johan!
Förstår självklart din oro för att utbetalningen ska ha försvunnit. Kan dock försäkra dig om att utbetalningen kommer komma precis som den ska den 1 sep.
Varför utbetalningen försvunnit som notifiering i listan över kommande utbetalningar beror på att vi för en tid sedan införde ett nytt utbetalningssystem, och vad som händer är att när vi lägger in en utbetalning till banken (vilket vi gör några dagar innan själva utbetalningen) så försvinner just den utbetalningen från listan över kommande utbetalningar på din handlarpanel. Sedan dyker den inte upp i listan över gjorda utbetalningar förrän vi fått kvitto på utbetalningen av banken. Det handlar alltså om ett glapp som uppkommit när vi bytte till nytt utbetalningssystem. Självklart ska vår teknikavdelning fixa detta glapp så att även betalningar som är på väg ska synas för er.
//Dinesh
30 augusti, 2012 kl. 10:17 #151152JohanRDeltagare@Dinesh 50925 wrote:
Hej Johan!
Förstår självklart din oro för att utbetalningen ska ha försvunnit. Kan dock försäkra dig om att utbetalningen kommer komma precis som den ska den 1 sep.
Varför utbetalningen försvunnit som notifiering i listan över kommande utbetalningar beror på att vi för en tid sedan införde ett nytt utbetalningssystem, och vad som händer är att när vi lägger in en utbetalning till banken (vilket vi gör några dagar innan själva utbetalningen) så försvinner just den utbetalningen från listan över kommande utbetalningar på din handlarpanel. Sedan dyker den inte upp i listan över gjorda utbetalningar förrän vi fått kvitto på utbetalningen av banken. Det handlar alltså om ett glapp som uppkommit när vi bytte till nytt utbetalningssystem. Självklart ska vår teknikavdelning fixa detta glapp så att även betalningar som är på väg ska synas för er.
//Dinesh
Hej
tack för svaret!
Fick även svar via mail! -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.