Startsida › Forum › E-handelsforumet › Logistik › Trycktejp i papper
- Detta ämne har 7 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 2 månader sedan av Henrik_G.
-
FörfattareInlägg
-
29 augusti, 2012 kl. 09:31 #98539emilsonDeltagare
Jag håller på att dra igång en webbutik och är på jakt efter packtejp i papper. Det i sig verkar ju busenkelt att få tag på. Problemet är att jag vill ha med vårt egna tryck på.
Har letat och frågat ett antal leverantörer och ingen verkar ha det i sitt sortiment vad jag förstår.
Någon som har några tips på vart jag kan vända mig?
29 augusti, 2012 kl. 11:17 #151079Henrik_GDeltagareJag använder mig av magi och slår in följande på Google ”papperstejp med tryck”.
Första svaret är Kågströms Repslageri AB.
”Tejp med tryck erbjuds som standard med tryck i upp till 3 färger på PVC-, PP och PPA-tejp samt
på papperstejp, bandningstejp och varningsband.”29 augusti, 2012 kl. 11:43 #151082JoelDeltagareHur mycket kostar papperstejp i förhållande till vanlig PP-tejp?
Kineserna brukar använda papperstejp har jag sett, det känns mer miljövänligt… men är det billigare också?
29 augusti, 2012 kl. 11:55 #151083ParvelitoDeltagareDet är runt 25-30% dyrare, men jag har hört att det är enklare att hantera och att man därigenom får mindre spill.
29 augusti, 2012 kl. 15:10 #151096emilsonDeltagare@Henrik_G 50844 wrote:
Jag använder mig av magi och slår in följande på Google ”papperstejp med tryck”.
Första svaret är Kågströms Repslageri AB.
”Tejp med tryck erbjuds som standard med tryck i upp till 3 färger på PVC-, PP och PPA-tejp samt
på papperstejp, bandningstejp och varningsband.”Tack för spydigheten. Precis rätt forummentalitet.
Har googlat på alla möjliga olika kombinationer och inte hittat något. Facktermen är trycktejp och har således sökt efter det såklart.
En får be att tacka för svar ändå.
29 augusti, 2012 kl. 16:08 #151100mavrajDeltagareFast forumet behöver ju lite humor med, och eftersom det trots allt var genom en ganska enkel sökning Henrik_G fick fram svar på din fråga så kan det vara läge att bara skratta med ibland
Skickat från min iPhone, via Tapatalk
30 augusti, 2012 kl. 14:04 #151172Henrik_GDeltagare@emilson 50863 wrote:
Tack för spydigheten. Precis rätt forummentalitet.
Har googlat på alla möjliga olika kombinationer och inte hittat något. Facktermen är trycktejp och har således sökt efter det såklart.
En får be att tacka för svar ändå.
Förlåt, det var inte min mening att uppfattas spydig. Jag var bara glad att jag kunde hjälpa till att hitta åt dig. Kanske skulle lagt in några färgglada smilys
30 augusti, 2012 kl. 14:09 #151173Henrik_GDeltagare@Joel 50849 wrote:
Hur mycket kostar papperstejp i förhållande till vanlig PP-tejp?
Kineserna brukar använda papperstejp har jag sett, det känns mer miljövänligt… men är det billigare också?
Amerikanarna är också väldigt förtjusta i papperstejp har jag sett. Prismässigt verkar det vara nästan dubbelt så dyrt som ”noname”-PP-tejp.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.