Startsida Forum E-handelsforumet Marknadsföring Förbannade Facebook Like-knappar funkar ej i Chrome

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Dan
    Deltagare

Har gjort en omintegration med open graph like knappar och de funkar i IE och FF men inte Chrome, wtf LIKSOM!!!

Lint-verktyget ger inga fel heller och jag tycker det verkar rätt?

Nån som vet? :(

Exempel:

LEGO Star Wars – Imperial Shuttle 10212 – Roliga Prylar

Dan
    Deltagare

jag bytte integration till gamla pissiga iframen igen istället för XBFML och nu funkar det. får köra såhär tills jag orkar felsöka.

Siten går alltså inte felsöka längre men tack ändå :)

Joel
    Deltagare

@Dan 48223 wrote:

Har gjort en omintegration med open graph like knappar och de funkar i IE och FF men inte Chrome, wtf LIKSOM!!!

Lint-verktyget ger inga fel heller och jag tycker det verkar rätt?

Nån som vet? :(

Exempel:

LEGO Star Wars – Imperial Shuttle 10212 – Roliga Prylar

Lite OT men vad vinner du på att köra Open Graph-knapparna? Statistik på likes?

Dan
    Deltagare

dels så pushas de mer i feeden har jag för mig jag läst och dels pushar de med ”kommentarer” från användaren om jag inte minns fel.

Har för mig jag bytte till dem därför och för att kunna pusha valfri bild och sånt men det verkar funka även med og-inställningarna för iframen så jag vet faktiskt inte vad jag pysslar med alls. :)

@Joel 48227 wrote:

Lite OT men vad vinner du på att köra Open Graph-knapparna? Statistik på likes?

har för mig att jag hade samma problem. pröva köra inkognito-mode i chrome, så att det inte är ett cacheproblem eller om du kör någon extension som strular (hade jag).

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.