Startsida Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Önskar fedback

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 11 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #98376
    Tidlosa Ting
    Deltagare

    Godkväll!

    Har nu haft min webbutik i ca 5mån och undrar om ni har tid att ge lite feedback. Känner mig aningen hemmablind.
    Något som saknas eller kan förbättras som ni ser direkt?

    Tidlösa Ting

    #148375
    FredrikGust
    Deltagare

    Jag tycker den ser väldigt trivsam ut! Jag gillar särskilt dina produktbilder. Det jag kanske kan anmärka på är att produktbeskrivningen är lite klurig att hitta till höger under priset.

    #148377
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    Snuskigt snygg sida, jag vill handla allt du har och sen äta upp hemsidan!:)

    Jag håller med om texten, i med att du har så pass lite text på en produkt skulle jag framhäva denna lite tydligare.

    Men oj oj oj oj vad snygg sida!!!!!

    #148381
    pyhobby
    Deltagare

    Man får en tydlig vintagekänsla av hela butiken vilket känns kanon.

    Jag kikade bara lite snabbt, en egen favicon tycker jag du ska fixa.

    Fortsatt lycka till med butiksäventyret!

    #148386
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    Jag tänkte skriva det med, men jag hade glömt vad det kallades för:o:)

    @pyhobby 47864 wrote:

    en egen favicon tycker jag du ska fixa.

    #148391
    danielandersson
    Deltagare

    Schyst sida!

    Tycker bilderna kunde ljusas upp lite, dom känns lite.. mörka? :)

    Och.. vad är ”Expeditionsavgift 35 kr”? Märkte nu att det är fakturaavgift. Jag skulle döpa om den till detta, expavgift känns förlegat.

    #148410
    Tidlosa Ting
    Deltagare

    OJ, TACK, nu blev jag verkligen glad. Kul att få höra lite uppmuntrande ord och få lite tips.

    Har ändrat exp. avg. Helt rätt.
    Har kikat på favicon, inte alls tänkt på det. Antar att Wikinggruppen måste hjälpa mig få upp den.
    Har mailat dem ang produktbeskrivningen också. Den är ju helt klart för liten nu när ni söger det. Detta borde ju faktiskt ändras för alla på wikinggruppen.

    Tack!

    #148411
    Prix
    Deltagare

    Håller med hyllningskören… Hitta en sak direkt som jag tycker fattas, logotypen bör vara klickbar så att man kommer till förstasidan. WGR kan även hjälpa till här vet jag! :)

    #148412
    Tidlosa Ting
    Deltagare

    Jo men den är länkad till startsidan. FAST man måste klicka på den övre delen av loggan.

    #148415
    Tidlosa Ting
    Deltagare

    Nån som kan hjälpa till med en favicon? Jag förstår inte hur jag ska göra???!

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 11 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.