Startsida › Forum › E-handelsforumet › Logistik › Pick&Pack lager søges i malmø området
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 4 månader sedan av Dan.
-
FörfattareInlägg
-
2 juli, 2012 kl. 20:16 #98370dapah1Deltagare
Hej,
Der er sikkert flere som har efterspurgt dette før mig – men nu prøver jeg igen. Jeg har en mindre webshop med base i København og jeg er ved at udvide mit salg til sverige og norge (udover danmark). Jeg søger en lager/logistik løsning med pick&pack i malmøområdet, som kan varetage forsendelse til hele skandinavien inklusive danmark da jeg har hørt at det godt kan betale sig at sende fra sverige til danmark.
Det er meget svært at estimere hvor mange pakker der vil være tale om – mit produkt er en sæson-vare (sælger dårligt om sommeren men godt resten af året hvor det er koldere). Jeg vil tro, at når jeg får lavet noget PR for det i norden, vil jeg godt kunne sælge omkring 10-20 pakker om dagen. mit produkt fylder meget lidt (13cmx9cmx5,5cm) og vejer 300 gram. Kontakt mig gerne for mere info herinde eller direkte på mail: info@tip-toe.dk
Hilsen
Daria2 juli, 2012 kl. 20:39 #148111DanDeltagareecompartner ligger i malmö
E3pl i helsingborg -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.