- Detta ämne har 4 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 5 månader sedan av Dan.
-
FörfattareInlägg
-
26 juni, 2012 kl. 17:48 #98332Richie72Deltagare
En kund som inte lyckades beställa och fick följande beskrivning
När jag ska bekräfta mina uppgifter så står det… invalid hash. Så jag kommer inte vidare där
Någon som hört talas om det förut? Jag bad kunden rensa historiken i webläsaren, starta om webläsaren och prova på nytt. Allt har funkat bra under dagen så jag bara antar att det är något med kundens dator.
Någon som förstår vad det är?
26 juni, 2012 kl. 18:04 #147783ParvelitoDeltagareJag har haft ett par kunder idag också som ringt och haft problem som uppstod någonstans runt det här med att gå från kassan till betalning (Bägge pratade så illa svenska att jag inte gick så djupt in på exakt vad som hände). Jag har testat bägge gångerna, men lyckas inte få något fel. Den ena kunden mailade sedan och berättade att det gick bättre sedan denne bytt från Safari på Mac till Firefox (oklart om det var samma dator).
26 juni, 2012 kl. 19:08 #147787Jimmy OstromDeltagarehash, det låter som något man kan sälja. Är den hemsidan till salu köper jag den:rolleyes::p
26 juni, 2012 kl. 20:57 #147796Richie72Deltagare@Jimmy Öström 47212 wrote:
hash, det låter som något man kan sälja. Är den hemsidan till salu köper jag den:rolleyes::p
Det är ”invalid-hash” du kommer bara få besvikna kunder
För övrigt har jag mailat textalk så vi får se om de har någon aning.
26 juni, 2012 kl. 21:19 #147797DanDeltagareGissningsvis fel i md5-hashen som skickas med till pspn för att kolla att det är rätt butik och konto som anropar betalfönstret.
Eftersom ni har samma plattform har de nog klantat sig… alt er psp om ni kör samma?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.