Startsida Forum Övrigt Off-topic SockerBiten.com – Din godis affär på nätet

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    sockerbiten.com
    Deltagare

Hej , tänkte bara tipsa er om våran nystartade godis hemsida SockerBiten.com – Din godis affär på nätet
    massvis med varor i lager , mycket inslaget godis perfekt till er som driver webshopar och vill ha lite give aways i paketen (:

Anton A
    Deltagare

@sockerbiten.com 47231 wrote:

Hej , tänkte bara tipsa er om våran nystartade godis hemsida SockerBiten.com – Din godis affär på nätet
    massvis med varor i lager , mycket inslaget godis perfekt till er som driver webshopar och vill ha lite give aways i paketen (:

Du kanske inte är medveten, men det här är ingen reklamplats!

Ps. Ett tips, lär dig det svenska språket ds.

mickevvs
    Deltagare

hehe härlig sida. Man ser en massa godsaker och allt, sedan längst ner så ser man snus hehehe. Nu undrar jag bara vart står det på sidan att ni får sälja snus? man måste väl ha någon licens för att sälja tobaksvaror har jag för mig.

Jag förstår att sidan är nystartad, men det står opencart i copyright o.s.v. ingen unik design eller något sånt, jag vet inte om denna sidan känns som seriös för besökare.

henrik
    Deltagare

Kanske skulle flytta tråden till feedback (eller bara ta bort den helt pga egenreklam). Jag tror han driver en liten videobutik i Eksjö och försöker kränga sitt godissortiment på nätet. Troligtvis därför han har snus.

/Henrik

mickevvs
    Deltagare

hehe jo det kan nog vara så :). Ja flytta tråden eller ta bort den.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.