Startsida › Forum › E-handelsforumet › Marknadsföring › Tips: Blekko – Sökmotorn som ger dig extra seo info
- Detta ämne har 8 svar, 8 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 6 månader sedan av Per Nilsson.
-
FörfattareInlägg
-
19 maj, 2012 kl. 18:02 #98146DavidWiggDeltagare
Jag vill tipsa om en sökmotor som ger lite mer. En sökmotor som du hittar på blekko | spam free search
Det fina med den är att om du skapar ett konto och sedan skriver in domänen i sökrutan samt lägger till ett mellanslag följt av /seo
… då får du upp varifrån inlänkarna kommer till sidan, samt lite annat smått och gott
19 maj, 2012 kl. 18:20 #145855Anton ADeltagare@DavidWigg 45031 wrote:
Jag vill tipsa om en sökmotor som ger lite mer. En sökmotor som du hittar på blekko | spam free search
Det fina med den är att om du skapar ett konto och sedan skriver in domänen i sökrutan samt lägger till ett mellanslag följt av /seo
… då får du upp varifrån inlänkarna kommer till sidan, samt lite annat smått och gott
Mycket trelig sökmotor, stort tack för tipset!
20 maj, 2012 kl. 18:35 #145903kalsongerDeltagarebra tips tack för detta!
20 maj, 2012 kl. 20:43 #145905FredrikGustDeltagare@DavidWigg 45031 wrote:
+1 på den, men det tar ett tag innan alla länkarna finns att hitta via sökmotorn.
24 maj, 2012 kl. 13:42 #146213mobilizerDeltagarebra tips tack för detta! Men gammal hederlig SEO är ju ganska körd egentligen. SEO Gamet påminner mer om kattungen som jagar svansen varje dag. -När han mognar inser han att bör låta svansen ha sin egen gång.. och fokusera på värdefull och nyttig aktivitet. -Att lura en sökmotor är ju mindre nyttig tidsbruk – men det är ju min åsikt.
24 maj, 2012 kl. 14:49 #146216Bjorn FDeltagare@mobilizer 45432 wrote:
bra tips tack för detta! Men gammal hederlig SEO är ju ganska körd egentligen. SEO Gamet påminner mer om kattungen som jagar svansen varje dag. -När han mognar inser han att bör låta svansen ha sin egen gång.. och fokusera på värdefull och nyttig aktivitet. -Att lura en sökmotor är ju mindre nyttig tidsbruk – men det är ju min åsikt.
Vad grundar du det på? Undrar av ren nyfikenhet då det inte är så ofta man hör just den åsikten.
24 maj, 2012 kl. 14:59 #146217Per NilssonDeltagare@mobilizer 45432 wrote:
bra tips tack för detta! Men gammal hederlig SEO är ju ganska körd egentligen. SEO Gamet påminner mer om kattungen som jagar svansen varje dag. -När han mognar inser han att bör låta svansen ha sin egen gång.. och fokusera på värdefull och nyttig aktivitet. -Att lura en sökmotor är ju mindre nyttig tidsbruk – men det är ju min åsikt.
Så hur tycker du att man ska göra för att lyckas med sin SEO?
24 maj, 2012 kl. 15:38 #146219hakedqDeltagare@mobilizer 45432 wrote:
Men gammal hederlig SEO är ju ganska körd egentligen.
Tvärtom – det är gammal ohederlig SEO som är körd!
24 maj, 2012 kl. 15:40 #146220Per NilssonDeltagare -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.