Startsida Forum Övrigt Om Ehandel.se För många inlägg markeras lästa

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #98090
    Ggaiv
    Deltagare

    Jag har märkt att ofta när jag hoppar till senaste olästa inlägg, så hamnar jag ett par inlägg under det där jag egentligen skulle hamnat. Dvs. om jag för en timme sedan läste tråd X och inlägg #14 var det senast skrivna så hamnar jag inte på inlägg #15 som jag borde när jag återvänder en timme senare utan på t ex #17. Detta problemet har jag bara på datorn, inte via Tapatalk.

    Andra Vbulletin-forum fungerar för mig.

    Någon idé vad problemet kan vara?

    #144946
    Dan
    Deltagare

    Ska kolla… har en aning

    #151018
    Ggaiv
    Deltagare

    Ett tag tyckte jag det fungerade men nu verkar det vara samma problem igen. Någon idé vad det beror på?

    #151019
    Dan
    Deltagare

    Nej, funkar bra för mig, men vi kanske inte läser forumet på samma sätt. Var klickar du när det blir problem?

    #151020
    Nicklas
    Deltagare

    Funkar bra här med!

    #151073
    Ggaiv
    Deltagare

    Hmm. Har märkt att det ibland händer på ett annan Vbulletin-forum jag besöker. Ett tredje jag är på regelbundet fungerar fint. Konstigt.

    Vad jag menar är att när jag trycker på pilen för att hoppa till första olästa inlägg så hoppas till ett nyare inlägg än det egentligen skulle.

    #151088
    GregerA
    Deltagare

    Det händer för mig också att trådar ser lästa ut fastän dom inte är det.
    Det kanske är en bot som är inne o läser åt mig? :rolleyes:

    #151089
    Flagstore.se
    Deltagare

    Brukar finnas en tidsgräns på dylika forum som med automatik markerar inlägg som lästa efter man varit inne på sidan en tid. Ställbart av admin tror jag!

    #151090
    GregerA
    Deltagare

    @Flagstore.se 50856 wrote:

    Brukar finnas en tidsgräns på dylika forum som med automatik markerar inlägg som lästa efter man varit inne på sidan en tid. Ställbart av admin tror jag!

    Jo, men jag är ju inne flera gånger om dan, så det får vi hoppas att Dan inte satt den till en timme, typ … ;)

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.