Startsida Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Feedback SUPPORTERPRYLAR.se

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Danny
    Deltagare

Hej!

Vår nya butik firar 1 år i dagarna och mycket har hänt sedan dag 1. Jag tänkte därför passa på att kolla med er hur ni upplever sidan som den är idag.

Kika gärna in på SUPPORTERPRYLAR.se – Sveriges BREDASTE Supportershop – Matchtröjor, halsdukar, fotbollströjor och återkom med feedback på allt mellan himmel och jord…(design, SEO, texter, sortiment, användarvänlighet, etc.)

Tack på förhand!

/Danny

OskarK
    Deltagare

Tjena Danny,

Här har du några saker jag skulle vilja ändra på:

När man trycker på plussen i produktmenyerna så ska sidan inte laddas utan menyträdet ska bara vecklas ut. Iaf i första läget när du ska välja lag, kanske även när du ska välja produkttyper för att slippa att sidan laddas om så många gånger.

Med tanke på vilket jäkla stort sortiment du har så kanske det är tufft med produktbeskrvningar på allt. Men på alla grejer jag kollade på så har du knappt någonting. Du skulle nog skriva lite på storsäljare iaf för både kunden och google.

Gillar inte riktigt länken till nickes.com i huvudmenyn, man tror att ni arangerar resor istället blir man iväg skickad till någon annans sida. Mna känner sig lite lurad och det känns inte riktigt seriöst.

Danny
    Deltagare

OskarK: Tack för feedback!

Produktmenyerna håller jag delvis med om, problemet är dock att vi valt denna stil för att få ut lagnamn + bild i mitten så att folk tydligt kan hitta just sitt lag. Vissa som köper för att ge bort är kanske inte 100% på enbart namn men namn + bild hjälper. Bra poäng dock, ska se vad det finns för möjligheter.

Produktbeskrivningar måste absolut bli bättre, som du säger nog bäst att iaf börja på storsäljare iaf. Vi har börjat lite lugnt med prylar där viktiga mått finns men det är mycket jobb kvar…Lägger det högt upp på prio-listan.

Okej, så vill vi ju absolut inte ha det. Kanske en ny plats på en partnersida vore bättre…

Återigen, tack för att du tog dig tid!

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.