Startsida Forum Övrigt Off-topic Nu är det sommar!

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 32 totalt)
  • Författare
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

Jepp idag har vi över 30 grader i Blekinge (i solen). Jag är ingen ute kille men sol gillar jag.

Men jag har bestämt mig för att ta och arbeta ute i trädgården i år så mycket jag kan. EDIT: Alltså inget trädgårdsarbete för er som trodde det, utan arbeta med min bärbara dator ute i trädgården. Trädgårdsarbeta, oj Gud förbjude mig att behöva röra på mig:p:rolleyes:

Jag hoppas bara på en sjukt bra sommar i försäljning, förra året vara katastrof för oss:o

Joel
    Deltagare

Sommar i Gävle med!!

Sommar, sol och semester innebär dock tyvärr sämre försäljning :(

Parvelito
    Deltagare

Finns det någonting som verkligen säljer bra på sommaren för ehandlare? Letar saker att komplettera med :-)

danielandersson
    Deltagare

@Parvelito 43319 wrote:

Finns det någonting som verkligen säljer bra på sommaren för ehandlare? Letar saker att komplettera med :-)

Badbollar? Grilltillbehör (iGrill!)? Sprit?

Jimmy Ostrom
    Deltagare

Säg till mej innan om du hittar;)

Men så länge så fick jag hjälpa dig med din försäljning, tycker jag klär i rött:p:rolleyes:

@Parvelito 43319 wrote:

Jimmy Ostrom
    Deltagare

Ja jag var påväg att köpa ett kryddföretag förra året (som du vet;)) men det skett sig tyvärr.

Mycket jobb med kryddförsäljning om man inte kan hitta någon slav som arbetar för noll och ingenting för att packa kryddpåsar:eek::o

@lunarmys 43320 wrote:

Badbollar? Grilltillbehör (iGrill!)? Sprit?

GregerA
    Deltagare

@Parvelito 43319 wrote:

För riktig e-handel har jag svårt att komma på något.

Jag skulle kunna tänka mig att en lokal m-handel skulle kunna på ett uppsving på sommaren. Man ligger på stranden och kan beställa mat, dricka, sololja mm via en mobilapp och får det levererat till stranden inom en timme.

Katrin Lundgren
    Deltagare

Solbrillor, strandleksaker, solstolar, telefonladdare till sommarstugan. Målarsaker, alla målar på sommaren. Tryckat virke

Joel
    Deltagare

@Kodmyran 43324 wrote:

Solbrillor, strandleksaker, solstolar, telefonladdare till sommarstugan. Målarsaker, alla målar på sommaren. Tryckat virke

Jag var sååå nära att få Solglasögon.se i en domänauktion så vi hade kunnat börja kränga brillor.

Det hade kunnat räddat vår sommar men men 😎

fotofyndet
    Deltagare

@Kodmyran 43324 wrote:

…Tryckat virke

Vi gjorde det näst bästa, köpte aktier i Byggmax istället ;)

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 32 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.