- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 7 månader sedan av Prix.
-
FörfattareInlägg
-
17 april, 2012 kl. 20:57 #97908PrixDeltagare
Nästa vecka så ska jag börja jobba på sjukhuset. Detta innebär att jag ett par dagar kommer ha en praktikant som kommer sköta allt gällande fakturering, kvittohantering, delvis kundkontakt, packa och skicka.
Vi har haft genomgång två gånger än så länge och måste säga att det har inte gått helt bra än så länge. Inte minst tar det lång tid utan även så är det väldigt svårt då jag sköter MYCKET manuellt, det är många olika ingångar på ordrar (butiken, mejl, tradera, telefonsamtal) och olika hantering beroende på ingång.Nu är det så att min första arbetsdag och resterade delen av nästa vecka kommer vi vara med i en reklamkampanj som når du till 1,4 miljoner internetanvändare. Detta bestämdes idag och jag trillade väl lite lustigt in på något bananskal i det hela.
När praktikanten fick höra om detta såg han ut som ett litet rådjur med uppspärrade ögon och ur munnen kom ”shit, oj, nej, shit”. Jag kommer vara tillgänglig fram till 7-12 på dagen då jag jobbar kväll och sedan är han själv de sista 6 timmarna!
Jag tycker i alla fall synd om honom men jag tackar inte nej till möjligheten. Att jobba dygnet runt är nog inte heller ett lyckat koncept när man har med svårt sjuka patienter att göra! 😮
(Hoppas på en stor orderingång och att allt går smidigt)
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.