Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 34 totalt)
  • Författare
    Per Nilsson
    Deltagare

Vill ha lite återkoppling på min nya framsida (och lite annat).

Vlkommen till Knivhuset – Proffs p knivar! – Knivhuset

Det jag har ändrat är:

Bort med statisk bild och in med slideshow (showen är inte 100 procent klar)

Ny text på framsidan. Mindre och kärnfullare

Nyheterna är uppdaterade med titlar, länkar och en del bilder.

Ny ”länkfarm” med länkar till olika kategorier.

Ny checklista med gröna bockar

Ny ”gilla oss på Facebook” + ”Följ oss på G+” + ”Gilla oss på G+”

Andra ändringar som är gjorde de senaste två veckorna:

Från halvkass snabbkassa till äkta snabbkassa (ni som är vana med PS kommer att märka en stor skillnad)

Lägre fraktpriser

Fler utbrutna kategorier och bättre kategoribilder (ej 100 klart med bilderna)

Jimmy Ostrom
    Deltagare

Betydligt bättre än innan, bra jobbat!

Men även jag som inte har varit världens snällaste kille förr när man var ung och dum blir ju riktigt rädd för grabbarna som gillar dig på FB:eek::cool::)

Jimmy Ostrom
    Deltagare

Men varför satsar du inte på storsäljare som du gjort i denna butiken: [url]http://www.köksknivsbutiken.se/[/url]

Jag tycker det ser bättre ut.

Per Nilsson
    Deltagare

@Jimmy Öström 40689 wrote:

Betydligt bättre än innan, bra jobbat!

Men även jag som inte har varit världens snällaste kille förr när man var ung och dum blir ju riktigt rädd för grabbarna som gillar dig på FB:eek::cool::)

@Jimmy Öström 40691 wrote:

Men varför satsar du inte på storsäljare som du gjort i denna butiken: [url]http://www.köksknivsbutiken.se/[/url]

Jag tycker det ser bättre ut.

Mina kunder är snälla :)

Kul att du gillar den!

Bästsäljarna är ett test på Köksknivsbutiken.

På Knivhuset har jag mycket text som är SEO-anpassad. Nyhetstexten fångar upp väldigt mycket trafik på framför allt kombinationssökningar.

Nyheterna är till för att kunna skriva om just nyheter också (har även en egen sida för dessa).

Tycker du att de stör eller fungerar det med dem? Jag vill väldigt gärna inte ta bort dem.

Jimmy Ostrom
    Deltagare

Nej nyheterna på högersidan stör inte, men lite nertill kan jag tycka.

Men om du vill ha kvar dom nertill så skulle jag nog kastat in storsäljare som du har i köksbutiken innan nyheterna nertill för att ”bryta” av lite, men jag kanske är fel ute?

@Per Nilsson 40692 wrote:

Mina kunder är snälla :)

Kul att du gillar den!

Bästsäljarna är ett test på Köksknivsbutiken.

På Knivhuset har jag mycket text som är SEO-anpassad. Nyhetstexten fångar upp väldigt mycket trafik på framför allt kombinationssökningar.

Nyheterna är till för att kunna skriva om just nyheter också (har även en egen sida för dessa).

Tycker du att de stör eller fungerar det med dem? Jag vill väldigt gärna inte ta bort dem.

Bjorn F
    Deltagare

Jag misstänker att det här felet ligger på min dator (sitter på en riktig skräpdator just nu) men jag frågar ändå. Ska slidern växla bilder helt utan paus? Bilderna stannar upp mindre än en halv sekund innan de byts ut.

Annars tycker jag det är en förbättring men jag håller med Jimmy om storsäljarna. Nyheterna tycker jag är skitbra och borde stanna, kan du inte byta ut erbjudanden i högerkanten mot storsäljare istället?

Per Nilsson
    Deltagare

@Björn F 40695 wrote:

Jag misstänker att det här felet ligger på min dator (sitter på en riktig skräpdator just nu) men jag frågar ändå. Ska slidern växla bilder helt utan paus? Bilderna stannar upp mindre än en halv sekund innan de byts ut.

Annars tycker jag det är en förbättring men jag håller med Jimmy om storsäljarna. Nyheterna tycker jag är skitbra och borde stanna, kan du inte byta ut erbjudanden i högerkanten mot storsäljare istället?

Hmmm, måste kolla så att inte slideshowen tar för mycket kraft hos besökarna.

Jag provade sidan på min mobil och då fungerade den som den skulle.

Det är några sekunders paus mellan varje skiftning.

Vad tror ni om detta?

Lägga in en bild i slideshowen med länk till rea/kampanjer och byta ut kampanjer på högersidan till storsäljare?

Bjorn F
    Deltagare

Såg nu att det var datorn som krånglade. SveaWebPay-bannern här uppe i hörnet går nästan 10 gånger snabbare än på arbetsdatorn. Dags att sluta vara snål och köpa en ny dator!

Richie72
    Deltagare

Jag tycker din sida är snygg och bra. På bildspelet tycker jag du kan skippa välkomstbilden, den säljer inget. Sen skulle jag nog på varje bild försöka ha ett erbjudande eller något annat med pris i alla fall. Typ storsäljarna.

Per Nilsson
    Deltagare

@Richie72 40700 wrote:

Jag tycker din sida är snygg och bra. På bildspelet tycker jag du kan skippa välkomstbilden, den säljer inget. Sen skulle jag nog på varje bild försöka ha ett erbjudande eller något annat med pris i alla fall. Typ storsäljarna.

Bra idé med erbjudande/storsäljare på bilderna i slidshowen. Kan man ha varannan? Typ kategoribild sedan erbjudande/storsäljare i den kategorin eller tycker du att man ska ha det på samma bild? Det är rätt så gott om utrymme på bilderna. Jag har 556×340 och spela med.

Välkomstbilden är den som jag hade förut (nästan) så jag har den för att folk ska känna igen sig när de kommer. Jag har även den som bakgrundsbild på FB-sidan.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 34 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.