Startsida Forum E-handelsforumet Köp & Sälj Laserskrivare sökes

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Anton A
    Deltagare

Jag letar efter en billig och effektiv laserskrivare med vilken jag kan sänka mina utskriftskostnader :)

Parvelito
    Deltagare

Ett förslag är den här för 1395kr + moms: Hp LaserJet 4000N – HP – diacopy.se

Det finns toner till den på Tonerlagret som räcker till 10.000 sidor för 592kr = 6 öre i tonerkostnad per sida.

Anton A
    Deltagare

@Parvelito 39583 wrote:

Ett förslag är den här för 1395kr + moms: Hp LaserJet 4000N – HP – diacopy.se

Det finns toner till den på Tonerlagret som räcker till 10.000 sidor för 592kr = 6 öre i tonerkostnad per sida.

Tack för tipset! :)

Rikard
    Deltagare

Jag vill inte ta affärer från en branschkollega men har precis en sådan som jag fått tillbaka från kund (hyresmaskin). Den har lite problem i utmatningen av papper, de matas ut men ja, lite skönhetsfel i utmatningen (förmodligen någon hjul på ena sidan som inte riktigt biter i pappret och ja egentligen händer ingenting pappret matas ut men sista sidan blir liksom hängande). Den kan du få mot fraktkostnad. Dock behövs en ny toner tror jag.

Anton A
    Deltagare

@Rikard 39587 wrote:

Jag vill inte ta affärer från en branschkollega men har precis en sådan som jag fått tillbaka från kund (hyresmaskin). Den har lite problem i utmatningen av papper, de matas ut men ja, lite skönhetsfel i utmatningen (förmodligen någon hjul på ena sidan som inte riktigt biter i pappret och ja egentligen händer ingenting pappret matas ut men sista sidan blir liksom hängande). Den kan du få mot fraktkostnad. Dock behövs en ny toner tror jag.

Låter mycket intressant :)

JohanK
    Deltagare

Kul med knögliga papper hehe

Rickard, vad tror du om hp P3015X 2495 +moms, bra affär?

nmn
    Deltagare

@skinza.se 39588 wrote:

Låter mycket intressant :)

Och på denna site finns servicemanualer till en massa olika HP skrivare ifall man vill mecka själv: Hewlett Packard Manuals – fixyourownprinter.com

Rikard
    Deltagare

Det är ett kanonpris! En ny P3015X för 2495 kr skulle jag slå till på direkt om man vill ha en snabb och prisvärd svart/vit laser. Du kommer absolut bli nöjd. Tonerkassetter är förhållandevis billiga och kommer säkert att gå ner i pris efter hand. Det finns en drive på just den skrivaren fram till imorgon från HP men betydligt dyrare ändå. Så passa på.

X står för dubbla pappersmagasin, det är en bra investering även om det inte är nödvändigt för alla.

@JohanK 39593 wrote:

Rickard, vad tror du om hp P3015X 2495 +moms, bra affär?

JohanK
    Deltagare

@Rikard 39738 wrote:

Det är ett kanonpris! En ny P3015X för 2495 kr skulle jag slå till på direkt om man vill ha en snabb och prisvärd svart/vit laser. Du kommer absolut bli nöjd. Tonerkassetter är förhållandevis billiga och kommer säkert att gå ner i pris efter hand. Det finns en drive på just den skrivaren fram till imorgon från HP men betydligt dyrare ändå. Så passa på.

X står för dubbla pappersmagasin, det är en bra investering även om det inte är nödvändigt för alla.

Detta var begagnad. 10 000 sidor.

Rikard
    Deltagare

Johan, 10K utskrifter är ingenting för den typen av skrivare. Så är det inget fel på den så kan du nog slå till tycker jag. Det finns en del skumma försäljare av begprodukter som också nollställer skrivare och justera antal utskrivna sidor, kan vara bra att känna till att det går att göra.

Men ja, även beg så är det väl ett rimligt pris. Du får punga ungefär dubbelt för den ny om inte mer.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.