Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Feedback på kategoribild och text
- Detta ämne har 14 svar, 8 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 10 månader sedan av Per Nilsson.
-
FörfattareInlägg
-
16 mars, 2012 kl. 12:01 #97670Per NilssonDeltagare
Hej!
Håller på att utöka sortimentet och undrar om kategoritexten och kategoribilden är okej för denna kategori (Champagnesablar & sabreringssablar – Knivhuset)
Det är med flit jag har använt mig av upprepningar (pleonasmer och tautologi) Det finns säkert bättre sätt att skriva det på men jag vill att alla viktiga ord och ändamålet framkommer klart och tydligt (<--- pleonasm). Jag vill ha det svart/vitt eftersom de andra bilderna är det. Hiss eller diss? if DISS then SOLUTION?
16 mars, 2012 kl. 12:13 #139535Jimmy OstromDeltagareJag tycker det är för kort text.
Jag vet inte riktigt hur du skriver på alla andra kategorier.
Men här kan du dra på tycker jag, ärligt talat: Vem skulle inte vilja dricka Champagne? Vem skulle sen inte vilja öppna skiten med ett svärd? Coolt är bara förnamnet kan jag tycka:)
@Per Nilsson 38206 wrote:
Hej!
Håller på att utöka sortimentet och undrar om kategoritexten och kategoribilden är okej för denna kategori (Champagnesablar & sabreringssablar – Knivhuset)
Det är med flit jag har använt mig av upprepningar (pleonasmer och tautologi) Det finns säkert bättre sätt att skriva det på men jag vill att alla viktiga ord och ändamålet framkommer klart och tydligt (<--- pleonasm). Jag vill ha det svart/vitt eftersom de andra bilderna är det. Hiss eller diss? if DISS then SOLUTION?
16 mars, 2012 kl. 12:17 #139536dunkenDeltagareJag hade nog försökt få in lite mer text. Skulle tänkt på folk som inte vet att det heter Champagnesablar utan kanske söker på ”svärd att öppna champagne med” och liknande så du täcker upp dessa ord också på något snyggt sätt. Annars tycker jag det ser snyggt och stilrent ut.
16 mars, 2012 kl. 12:24 #139539Per NilssonDeltagare@Jimmy Öström 38208 wrote:
Jag tycker det är för kort text.
Jag vet inte riktigt hur du skriver på alla andra kategorier.
Men här kan du dra på tycker jag, ärligt talat: Vem skulle inte vilja dricka Champagne? Vem skulle sen inte vilja öppna skiten med ett svärd? Coolt är bara förnamnet kan jag tycka:)
@dunken 38209 wrote:
Jag hade nog försökt få in lite mer text. Skulle tänkt på folk som inte vet att det heter Champagnesablar utan kanske söker på ”svärd att öppna champagne med” och liknande så du täcker upp dessa ord också på något snyggt sätt. Annars tycker jag det ser snyggt och stilrent ut.
Hmmmm… Jag ska försöka hitta på något fint och vitsigt
Lite längre text är helt rätt.
Och helt rätt, jag måste få in alla typer av ord. Knivigt, mycket knivigt.
16 mars, 2012 kl. 12:37 #139540JimmysDeltagareDu kan ju lägga till någon beskrivning om hur man går tillväga för att sabrera på rätt sätt, för jag kan tänka mig att det krävs en del teknik för att lyckas…
16 mars, 2012 kl. 13:29 #139551peteDeltagareprecis, lägg in några videos också. minns att jag har sett några klipp, det ser väldigt exotiskt ut för oss lekmän
16 mars, 2012 kl. 13:33 #139552Jimmy OstromDeltagareVideo is the shit!
Älskar videos.
Tänk en stå och hugga av korken på en champ flaska, coooooolllllllltttttttt!!!!!
@pete 38226 wrote:
precis, lägg in några videos också. minns att jag har sett några klipp, det ser väldigt exotiskt ut för oss lekmän
16 mars, 2012 kl. 18:12 #139581GustavDeltagareAnvänd en sabel som du har i ditt sortiment på kategoribilden. Det kanske du redan gör.
Visar bilder på saker i sin butik, så bör det alltid finnas att köpa. För folk kommer vilja köpa vad de ser
16 mars, 2012 kl. 18:47 #139584Per NilssonDeltagare@Gustav 38258 wrote:
Använd en sabel som du har i ditt sortiment på kategoribilden. Det kanske du redan gör.
Visar bilder på saker i sin butik, så bör det alltid finnas att köpa. För folk kommer vilja köpa vad de ser
Det är på G, nu är det dock lite feedback på själva kategorin jag är ute efter. Jag är intresserad över hur bilden och texten gör sig.
16 mars, 2012 kl. 19:36 #139588Jimmy OstromDeltagareSer bra ut, skulle haft en lite större bild. Men annars är jag nöjd!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.