Startsida Forum E-handelsforumet Ehandelsnytt Ehandelsnytt #87

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare

Hej på er.

fotofyndet
    Deltagare

Det kan inte vara dags för ett Ehandelsnytt till???

Per Nilsson
    Deltagare

Väntar fortfarande…

Som jag just skrev på FB och Twitter. Ursäkta för sent brev. Är inte 100% idag :)

Det är på väg nu iaf!

Per Nilsson
    Deltagare

Där damp det ner :)

Kan ju inte sitta o kika på Twitter, här och på FB hela tiden. :)

Prix
    Deltagare

Här man kommenterar de som fanns i nyhetsbrevet?

I vilket fall så vill jag ge mina tankar kring nyheten med Tradera. Som e-handlare är man självklart lycklig när det finns ytterligare en plats att sälja på, särskilt för oss (mig) som är mindre. Men om jag tänker som kund så skulle jag störa mig något enormt på om de stora tog över en så bra sida som just Tradera.

Jag är en väldigt van Traderare som har gjort tusentals privata köp och en del försäljningar också. Det som enligt mig va fantastiskt var att man kunde styra priserna lite. Nu när jag kolla runt och blir störd av massor med annonser från butiker med sitt ordinarie pris och som ”skymmer” de riktiga fynden blir jag lite smått ledsen. Naturlig del i utvecklingen – ja, men ändå…
    Ofta har man som Traderare koll på alla dessa aktörer sedan tidigare, och är väldigt prismedveten. Men självklart säljer man när man har 16 000 annonser ute.

Vet inte vad jag vill få sagt men som kund på Tradera jublar jag inte för den utvecklingen, dock så har jag ju en annan åsikt som e-handlare, dock så ligger jag inte ute med 16 000 annonser heller och jag prispressar en del på Tradera, vilket jag tycker man delvis bör.

Kanske är det Tradera som blir något likt nästa ”amazon”, plockar de in ett par stora aktörer till så har de ju lätt ett par 100 000 varor och skulle kunna fungera som en helhetleverantör av alla köp på nätet.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.