Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Feedback blingskal.com
- Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 8 månader sedan av blingskal.com.
-
FörfattareInlägg
-
14 mars, 2012 kl. 16:12 #97641blingskal.comDeltagare
Gör som ett par andra har gjort, sidan har vart igång ganska ”länge” nu (november -11). Men passar på att fråga vad ni tycker om min sida, all feedback mottages mer än gärna så länge den är konstruktiv
14 mars, 2012 kl. 16:55 #139199ginhev123Deltagare@blingskal.com 37827 wrote:
Gör som ett par andra har gjort, sidan har vart igång ganska ”länge” nu (november -11). Men passar på att fråga vad ni tycker om min sida, all feedback mottages mer än gärna så länge den är konstruktiv
Hur ser det ut med ordrar? Hur många har du fått in i genomsnitt per månad? Det säger en hel del. Kan ju jämföra med min första butik som tog in 8 ordrar/månad de första tre månaderna. :p
14 mars, 2012 kl. 17:29 #139201blingskal.comDeltagareDe första tre tror jag att det är något liknande med vad du hade. Tror att det blev ca 30 st… Dock endast 1 den första månaden osv, fast det säger väl ganska lite ändå? Det beror ju helt på mängden trafik om den siffran är bra eller dålig eller?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.