Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Feedback på produktguide
- Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 9 månader sedan av patrik1972.
-
FörfattareInlägg
-
21 februari, 2012 kl. 21:36 #97435patrik1972Deltagare
Hej, nu har vi lagt ut en produktguide..vi har precis lagt ut den. Man når den via första sidan.
Väldigt tacksam på feedback på den
21 februari, 2012 kl. 21:45 #137106Jimmy OstromDeltagareSjyst guide. Men jag tycker den smälter in för mycket på första sidan, man ser den knappt.
Annars det jag testade (bristningar i huden, någon roller:D) så funkade det bra och var snyggt.
@patrik1972 35536 wrote:
Hej, nu har vi lagt ut en produktguide..vi har precis lagt ut den. Man når den via första sidan.
Väldigt tacksam på feedback på den
21 februari, 2012 kl. 21:56 #137107patrik1972Deltagare@Jimmy Öström 35538 wrote:
Sjyst guide. Men jag tycker den smälter in för mycket på första sidan, man ser den knappt.
Annars det jag testade (bristningar i huden, någon roller:D) så funkade det bra och var snyggt.
Tack för det Jimmy, håller med om att den inte utmärker sig på första sidan. Det får vi fixa. Sen tänker jag mig att den ska vara åtkomlig från fler ställen än endast från första sidan…
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.