Startsida › Forum › E-handelsforumet › Marknadsföring › Fråga om Kundsupport utomlands
- Detta ämne har 3 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 9 månader sedan av Richie72.
-
FörfattareInlägg
-
31 januari, 2012 kl. 20:59 #97289Jerry L.Deltagare
Hej! Jag håller på att hjälpa till och starta igång en webbshop. Vi är ett företag som befinner oss utanför sverige men inriktar oss på den svenska marknaden samt runtom i europa. För tillfället har vi bara mailkontakt med våra kunder men vi vill såklart förbättra tillgängligheten för support och jag undrar då om det är någon här som har erfarenhet av kundsupport mellan nationer förutom normal telefon?
Jerry L.
31 januari, 2012 kl. 21:03 #135439Jimmy OstromDeltagareDu kan tex prata med http://www.butik21.com/?gclid=CIah5NWU-60CFWJ-mAodfkf_MQ för dom kränger utomlands och dom håller till här.
@Jerry L. 33676 wrote:
Hej! Jag håller på att hjälpa till och starta igång en webbshop. Vi är ett företag som befinner oss utanför sverige men inriktar oss på den svenska marknaden samt runtom i europa. För tillfället har vi bara mailkontakt med våra kunder men vi vill såklart förbättra tillgängligheten för support och jag undrar då om det är någon här som har erfarenhet av kundsupport mellan nationer förutom normal telefon?
Jerry L.
1 februari, 2012 kl. 09:00 #135460Per NilssonDeltagareEtt tips är att skaffa IP-telefoni, då kan du ha ett svenskt telefonnummer fast du befinner dig i något annat land.
1 februari, 2012 kl. 13:24 #135476Richie72DeltagareHej
Vi kör bara telefon och mail. Det räcker för oss.Det bästa är mail då kan man skicka till någon översättare om det är helt omöjligt att förstå. Lite jobbigt när det ringer någon finska som inte kan ett ord svenska eller engelska.
/Richard
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.