Startsida Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Save the date för event

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 16 totalt)
  • Författare
    Katrin Lundgren
    Deltagare

Hej på er
    I dag fastslog vi datumet till nästa års e-handelsdagar till den 5-6 september 2012. Ni som vill ha lång framförhållning kan alltså redan nu boka in det i kalendern :D

programmet är som ni förstår inte helt klart, men det kommer att bjuda på en del matnyttigheter.

fotofyndet
    Deltagare

Toppen, det är reserverat! Kan vi komma med förslag i den här tråden?

Katrin Lundgren
    Deltagare

självklart får ni det, förslag är alltid välkomna, även om allt kanske inte kan genomföras.

Joel
    Deltagare

Frågan är bara vad vi ska hitta på för outfit till Greger i nästa år :D

fotofyndet
    Deltagare

haha precis Joel. Traditioner är till för att hållas.

Vi nämnde ju lite i korthet i söndags att det kanske kunde vara bra med lite valfrihet. Tex att eftermiddagen dag 2 kan ägnas åt ”sälj”, där man kan välja att lyssna på några olika som håller rena säljföredrag som sin produkt eller tjänst. Alternativet om man vill stå emot allt säljsnack är att bara sitta och snacka.

För övrigt tycker jag att det är viktigt att bibehålla mixen mellan ”leverantörer” (Adrecord, Klarna, Jimi, Partnerlogistik, mfl) och handlare (Wilma, Parvelito, iPhonebutiken).

danielandersson
    Deltagare

Naaz, ser fram emot!

Majsan
    Deltagare

@Joel 29108 wrote:

En kroppsstrumpa? ;)

Parvelito
    Deltagare

@Joel 29108 wrote:

Jag är säker på att hittar något passar… :D

GregerA
    Deltagare

Jag har noterat i kalendern att jag kommer att vara bortrest då … långt borta … :D

Ett ämne jag tänkte på för nån månad sedan är bedrägerier. Sedan har jag sett att Posten, Klarna o nån mer haft någonting på det temat. Men om det inte är helt uttjatat nästa höst så kan det nog vara en bra punkt. Gärna nån EKO-polis som kan berätta lite om vad de gör och hur man skall gå tillväga om man råkar ut för en bedragare.

Katrin Lundgren
    Deltagare

@GregerA 29141 wrote:

Jag har noterat i kalendern att jag kommer att vara bortrest då … långt borta … :D

Ja, du kommer att vara bortrest till Sundsvall såklart!:D:D:D

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 16 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.