Startsida Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Hjälp oss starta julhandeln!

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 43 totalt)
  • Författare
    Thomas THL
    Deltagare

Jag har dansat i rätt många dagar nu utan lycka.

Funderar på om det är för att jag dansar nykter?
    Jag har mycket bättre rytm med ett par öl i kroppen (blir rätt mycket snyggare åsså :))

Men visst, jag dansar även ikväll!

Katrin Lundgren
    Deltagare

Suveränt, ju fler vi blir desto bättre lyckas vi säkert. Kom igen nu e-handlare var inte blyga, lite snödans kan inte skada

Per Nilsson
    Deltagare

Jag gillar inte snö… men för handelns skull så ställer jag upp. Snödans i kväll – check.

fotofyndet
    Deltagare

Jag håller med dig. Jag hatar snö, men när det gäller för folk att komma i julstämning så är snön viktig och jag tror att förra årets rekordtidiga snötäcke hjälpte till med julhandeln då.

Det får bli snödans ikväll.

precis en san
    Deltagare

Gillar inte heller snö, men jag ställer upp för sakens skull! =)

Dan
    Deltagare

Fast när det börjar snöa så kommer inga paket fram. Det är pest eller kolera ;)

Katrin Lundgren
    Deltagare

Hellre handel och postproblem pga snö än ingen handel alls, fram för mer snödans. Det är ju bara i skåne ni inte kan hantera snö Dan, här i norr kommer paketen fram även med snö… :-)

Rivve
    Deltagare

Dansade från någon vecka sen, vart dock inte så effektivt eftersom våran snö har smält bort inatt så står nog över för annars smälter de för snabbt:D

Crilles
    Deltagare

Ja jag tänker ställa upp på en dans ikväll, det kan ju iaf inte skada att försöka :)

MonsterM
    Deltagare

Jepp, jag skakar rumpa ikväll. :p

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 43 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.